جمع آوری اطلاعات محیطی و پیش بینی تقاضا PPT
نام محصول : پاورپوینت جمع آوری اطلاعات محیطی و پیش بینی تقاضا
حجم : 1 مگابایت
تعداد اسلاید : 23
زبان : فارسی
سال گردآوری : 97
1-سیستم اطلاعات بازاریابی از چه اجزایی تشکیل شده است ؟
2- کدام داده های بازاریابی داخلی، داده های مفیدی هستند؟
3- سیستم هوشمندی بازاریابی چیست ؟
4- چه تغییراتی در محیط کلان، تغییرات اثر گذاری به حساب می آیند ؟
5- شرکت ها چگونه می توانند میزان تقاضای محصولات و خدمات شان را تخمین بزنند؟
اخذ چنین تصمیماتی در دنیای به شدت در حال تغییر امروزی ، هم نوعی علم هم نوعی هنر است . شرکت ها برای فراهم کردن بصیرت و بینش لازم برای اخذ تصمیمات بازاریابی ، باید داده های جامع ، به روز و مرتبطی با محیط کلان و خرد را جمع آوری کنند . بازاریاب های حرفه ای به خوبی می دانند که محیط بازاریابی پر از فرصت ها و تهدیدهای مختلف و جدید است در نتیجه شرکت ها باید بر محیط بازاریابی به طور مستمر نظارت کنند و خود را با این محیط در حال تغییر وفق دهند.