جمع آوری اطلاعات محیطی و پیش بینی تقاضا PPT

- جمع آوري اطلاعات محيطي  و پيش بيني تقاضا PPT

جمع آوری اطلاعات محیطی و پیش بینی تقاضا PPT

 

 

نام محصول : پاورپوینت جمع آوری اطلاعات محیطی  و پیش بینی تقاضا

فرمت : PPT

حجم : 1 مگابایت

تعداد اسلاید : 23

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 97

 


1-سیستم اطلاعات بازاریابی از چه اجزایی تشکیل شده است ؟
2- کدام داده های بازاریابی داخلی، داده های مفیدی هستند؟
3- سیستم هوشمندی بازاریابی چیست ؟
4- چه تغییراتی در محیط کلان، تغییرات اثر گذاری به حساب می آیند ؟
5- شرکت ها چگونه می توانند میزان تقاضای محصولات و خدمات شان را تخمین بزنند؟

 

– تدوین  و اجرای برنامه های بازاریابی مستلزم تصمیم گیری در زمینه های مختلف است
اخذ چنین تصمیماتی در دنیای به شدت در حال تغییر امروزی ، هم نوعی علم هم نوعی هنر است . شرکت ها برای فراهم کردن بصیرت و بینش  لازم برای اخذ تصمیمات بازاریابی ، باید داده های جامع ، به روز و مرتبطی با محیط کلان و خرد را جمع آوری کنند . بازاریاب های حرفه ای به خوبی می دانند که محیط بازاریابی پر از فرصت ها و تهدیدهای مختلف و جدید است در نتیجه شرکت ها باید بر محیط بازاریابی به طور مستمر نظارت کنند و خود را با این محیط در حال تغییر وفق دهند. 

برای دانلود کلیک کنید