صرافی کراکن

Kraken که در سانفرانسیسکو واقع شده است، بزرگترین صرافی جهانی بیت کوین در جهان از نظر حجم و نقدینگی یورو است. مشتریان کراکن همچنین دلار آمریکا، دلار کانادا، پوند انگلیس، ین ژاپن و سایر ارزهای دیجیتال از جمله اتر را بر روی پلتفرمی معامله می‌کنند که به طور مداوم بهترین و امن‌ترین صرافی بیت‌کوین را توسط رسانه‌های خبری مستقل رتبه‌بندی می‌کند.
کراکن که در سال 2011 تأسیس شد، اولین صرافی بیت کوینی بود که داده های بازار خود را در ترمینال بلومبرگ نمایش داد، اولین صرافی که یک حسابرسی اثبات ذخایر قابل تأیید رمزنگاری را گذراند، شریک اولین بانک ارزهای دیجیتال و از اولین صرافی هایی بود که معاملات مارجین بیت کوین اهرمی را ارائه دهید. کراکن مورد اعتماد صدها هزار تاجر، مؤسسه و مقامات در سراسر جهان است، از افراد منصوب شده توسط دادگاه Toyko گرفته تا بانک Fidor تحت نظارت BaFin آلمان. در ژانویه 2016، کراکن اعلام کرد که در حال خرید صرافی های برجسته بیت کوین Coinsetter و Cavirtex برای گسترش به بازارهای آمریکا و کانادا است.
Kraken توسط سرمایه گذارانی از جمله SBI Investment، Money Partners Group، Hummingbird Ventures، Blockchain Capital و Digital Currency Group و دیگران حمایت می شود.
– جسی پاول، مدیر عامل Kraken میگوید
ما هر روز از خواب بیدار می شویم که مصمم به تغییر جهان با ارائه تبادل عالی هستیم. بیت کوین روش جدیدی برای خرید نیست. این بیش از یک پروتکل برای تبادل ارزش در اینترنت بدون واسطه است ما افراد را توانمند می کنیم تا ساده، کارآمدتر و بیشتر با دیگران ارتباط برقرار کنند. ما منافع مشتریان خود را در اولویت قرار می دهیم. آنها هسته اصلی شرکت ما هستند و هر کاری را که ما انجام می دهیم هدایت می کنند. ما به تمرکز لیزری بر اهداف استراتژیک خود اعتقاد داریم و فقط در بازارهایی شرکت می کنیم که بتوانیم سهم قابل توجهی داشته باشیم. ما به شفافیت کامل، همکاری عمیق اعتقاد داریم و هرگز فراموش نمی کنیم که مردم در اولویت هستند. این طرز فکر به ما امکان می دهد با سرعتی رشد کنیم و به جلو برویم که دیگران نمی توانند.