چارچوبی برای رده بندی سرویس های محاسبه ابری
*** مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی ***
A framework for ranking of cloud computing services
چارچوبی برای رده بندی سرویس های محاسبه ابری
( رشته کامپیوتر )
10 صفحه انگلیسی با فرمت PDF
34 صفحه ترجمه فارسی با فرمت Word 2007
قبل از خرید میتوانید مقاله انگلیسی را رایگان از اینجا دانلود کنید
چکیده
محاسبه ابری انقلابی را در صنعت فناوری اطلاعات با توانمند ساختن ان ها برای عرضه دسترسی به زیرساخت هایشان و خدمات کاربردی بر مبنای اشتراک ایجاد کرده است. بنابراین، چندین شرکت همانند IBM، مایکروسافت، گوگل، و آمازون شروع به عرضه سرویس های ابری مختلف به مشتریانشان کرده اند. به دلیل تنوع زیاد در سرویس های محاسبه ابری موجود، از دیدگاه مشتری، مشکل شده است تا تصمیم بگیریم که آن ها از چه سرویسی می بایست استفاده کرده و مبنای انتخاب آن ها چه می باشد. در حال حاضر چارچوبی وجود ندارد تا بتواند این امکان را به کاربران بدهد تا به ارزیابی عرضه محاسبات ابری پرداخته و آن ها را بر مبنای توانایی شان برای تامین نیازهای کیفیت خدمات (QoS) رده بندی کنند. در این تحقیق، چارچوب و مکانیسمی را مطرح می کنیم که کیفیت را اندازه گیری کرده و سرویس های محاسبه ابری را اولویت بندی می کند. چنین چارچوبی می تواند تاثیر قابل توجهی را ایجاد کرده و رقابت سالمی را در میان ارائه دهندگان محاسبات ابری برای مد نظر قرار دادن توافقنامه سطح خدمات (SLA) و بهبود کیفیت خدمات شان ایجاد کند. ما عملی بودن چارچوب رده بندی را با استفاده از بررسی موردی نشان می دهیم.
Abstract
Cloud computing is revolutionizing the IT industry by enabling them to offer access to their infrastructure
and application services on a subscription basis. As a result, several enterprises including IBM, Microsoft,
Google, and Amazon have started to offer different Cloud services to their customers. Due to the vast
diversity in the available Cloud services, from the customer’s point of view, it has become difficult to
decide whose services they should use and what is the basis for their selection. Currently, there is no
framework that can allow customers to evaluate Cloud offerings and rank them based on their ability
to meet the user’s Quality of Service (QoS) requirements. In this work, we propose a framework and
a mechanism that measure the quality and prioritize Cloud services. Such a framework can make a
significant impact and will create healthy competition among Cloud providers to satisfy their Service Level
Agreement (SLA) and improve their QoS.Wehave shown the applicability of the ranking framework using
a case study.