دانلود پاورپوینت اسپانسر در ورزش – 44 اسلاید

- دانلود پاورپوینت اسپانسر در ورزش - 44 اسلاید

دانلود پاورپوینت اسپانسر در ورزش – 44 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

اسپانسرها درقدیم هم وجود داشتند ( بر پایی جشنهای گلادیاتوری )
درسال 1600 اسپانسرها فقط حمایت مالی می کردند.
ازسال 1631 به بعد تبلیغات برای اسپانسرها شروع شد.
از سال 1924-1970 تغییرات چشمگیری بوجود آمد.
از سال 1970-1984 دوره پیشرفت لقب گرفت.
از سال 1984 با پیشرفتهای سریع ، درآمدهای زیادی برای ورزش بوجود آمد.
از سال 1990 به بعد ارزشهای اخلاقی و معنوی در انتخاب اسپانسر مورد توجه قرار دارد .
 
34% منابع درآمد المپیک از 1996-1993  از طریق اسپانسرها تامین شده است.
شرکت ها به لحاظ مالی ، تجربی ، عرضه محصولات و فناوری به کمیته های ملی المپیک ، فدراسیونهای بین المللی و کمیته بین المللی المپیک بطور مستقیم کمک کرده و قرارداد می بندند.                                                                           در سال2000-1997 یازده شرکت با خانواده المپیک قرارداد بسته و بیش از 500 میلیون دلار حمایت کردند.
کوکاکولا ، کداک ، مک دونالد ، پاناسونیک ، سامسونگ و… قرارداد دارند.  (TOP)
 این دامنه فعالیت درجه بندی بسیار گسترده ای دارد.
براساس زمان می تواند مختص رویدادهای یکساله مانند تنیس ، گلف ، والیبال   و بسکتبال و… باشد یا در یک دوره طولانی چند ساله باشد.
براساس نوع ورزش  بصورت انفرادی یا در نهایت بصورت گروهی ، افراد یک تیم یا باشگاه را حمایت کند.
 
کوکاکولا : رقم چشمگیری را به بازیکن افسانه ای بسکتبال مایکل جوردن می پردازد.
ژیلت : 38 میلیون دلار با بکهام قرارداد می بندد.
 
 
 
شرکتهایی هستند که از سرمایه گذاری خود شادمان و از بازگشت سرمایه مطمئن هستند.
 
شرکتهای نگران و پریشانی که پروژه های خود را نیمه کاره رها می کنند، زیرا متوجه می شوند که کاری بسیار پرهزینه است.
 
شرکتهای کاملا ناراضی که تجارب گذشته آنها تائید می کند که هرگز در زمینه ورزشی سرمایه گذاری نخواهند کرد.
ورزش در راستای تبلیغاتی که برای اسپانسر دارد می تواند به اهدافش نزدیک شود.
 
اسپانسر در راستای کمک و حمایتی که به تیم دارد می تواند به اهدافش نزدیک شود.
 
 

برای دانلود کلیک کنید