پاورپوینت کیفیت و نوآوری

- پاورپوینت کيفيت و نوآوري

پاورپوینت کیفیت و نوآوری

 

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل: power point

قابل ویرایش 41 اسلاید

 

قسمتی از اسلایدها:

در سال 1954 جوزف جوران ، اهمیت درگیر نمودن تمام بخش ها در پیگیری امر کیفیت و اهمیت رضایت مشتری را بجای امر ساده تبعیت از مشخصات محصول به ژاپنی ها یادآوری نمود . در سال 1962 کاآرو-ایشیکاوا، ایده و تفکرات جوران و فایگنباوم را بسط داده و موضوع مشتریان داخلی که دریافت کنندگان برون دادهای داخل سازمان علاوه بر مشتریان خارجی سازمان مطرح کرد .ایشی کاوا بر مبنای کار متخصصین علوم رفتاری و نظریه سلسله مراتب سازمانی مازلو و تئوری x و y مک گریگور توانست واژه (کانونهای کیفیت) را مطرح نماید.

 

فهرست مطالب و اسلایدها:

تاریخچه،تعاریف،مفاهیم وکلیات

مدیریت کیفیت جامع

دلایل اجرای TQM

فرآیند یا مراحل نوآوری

طبقه بندی آلتشولر

نظریه های خلاقیت

موانع خلاقیت

برای دانلود کلیک کنید