پاورپوینت کارت امتیازی متوازن Balanced Scorecard
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 49 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
جنبه فرایندهای داخلی کسب و کار
در جنبه فرایندهای داخلی سازمان ها می بایست فرایندهایی را مشخص کنند که با برتری یافتن در آنها بتوانند به ارزش آفرینی برای مشتریان و نهایتاً سهامداران خود ادامه دهند.
تحقق هر یک از اهدافی که در جنبه مشتری تعیین می شود مستلزم انجام یک یا چند فرایند عملیاتی به صورت کارا و اثربخش است.
توسعه محصولات و خدمات جدید، خدمات پس از فروش و مهندسی مجدد فرآیندهای تولیدی ، نمونه های از این قبیل فرایندهاست.
منطق RADAR می گوید هر سازمان نیاز دارد که :
Rنتایجی را که بعنوان بخشی از فرآیند دستیابی به خط مشی و استراتژیهای خود هدف گذاری نموده است تعیین کند.
Aمجموعهای از رویکردهای با ثبات و یکپارچه را که منجر به نتایج گردد طرح ریزی و تدوین نماید.
Dرویکردها را به طریقی نظام یافته (سیستماتیک) و بگونهای که از استقرار کامل آنها اطمینان حاصل شود، جاری سازد.
ARرویکردها را مورد ارزیابی و بازنگری قرار دهد.
فهرست مطالب و اسلایدها:
معرفی مدل BSC
مراحل طراحی و پیاده سازی کارت امتیازی متوازن
تهیه نقشه استراتژی
تعیین سنجه ها ، اهداف کمی و اقدامات اجرایی
تدوین برنامه های اجرایی
تجزیه و تحلیل نتایج ، بازنگری و نهایی سازی برنامه پیاده سازی
ویژگیها ، فواید و عوامل کلیدی موفقیت BSC
مدلهای تلفیقی و کاربردی کارت امتیازی متوازن