پاورپوینت کارت امتیازی متوازن Balanced Scorecard

- پاورپوینت کارت امتیازی متوازن Balanced Scorecard

پاورپوینت کارت امتیازی متوازن Balanced Scorecard

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل: power point

قابل ویرایش 49 اسلاید

 

قسمتی از اسلایدها:

جنبه فرایندهای داخلی کسب و کار

در جنبه فرایندهای داخلی سازمان ها می بایست فرایندهایی را مشخص کنند که با برتری یافتن در آنها بتوانند به ارزش آفرینی برای مشتریان و نهایتاً سهامداران خود ادامه دهند.

تحقق هر یک از اهدافی که در جنبه مشتری تعیین می شود مستلزم انجام یک یا چند فرایند عملیاتی به صورت کارا و اثربخش است.

توسعه محصولات و خدمات جدید، خدمات پس از فروش و مهندسی مجدد فرآیندهای تولیدی ، نمونه های از این قبیل فرایندهاست.

منطق RADAR می گوید هر سازمان نیاز دارد که :

   Rنتایجی را که بعنوان بخشی از فرآیند دستیابی به خط ‌مشی و استراتژیهای خود هدف گذاری نموده است تعیین کند.

    Aمجموعه‌ای از رویکردهای با ثبات و یکپارچه را که منجر به نتایج گردد طرح‌ ریزی و تدوین نماید.

   Dرویکردها را به طریقی نظام یافته (سیستماتیک) و بگونه‌ای که از استقرار کامل آنها اطمینان حاصل شود، جاری سازد.

 ARرویکردها را مورد ارزیابی و بازنگری قرار دهد.

 

فهرست مطالب و اسلایدها:

معرفی مدل BSC

 مراحل طراحی و پیاده سازی کارت امتیازی متوازن

 تهیه نقشه استراتژی

 تعیین سنجه ها ، اهداف کمی و اقدامات اجرایی

 تدوین برنامه های اجرایی

 تجزیه و تحلیل نتایج ، بازنگری و نهایی سازی برنامه پیاده سازی

 ویژگیها ، فواید و عوامل کلیدی موفقیت BSC

 مدلهای تلفیقی و کاربردی کارت امتیازی متوازن

برای دانلود کلیک کنید