پاورپوینت با موضوع پیاده سازی ارگونومی در محیط اداری
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 39 اسلاید
تعداد اسلاید انگلیسی : 10 اسلاید
قسمتی از متن .ppt :
پیاده سازی ارگونومی در محیط اداری
Office Ergonomics
اولین گام در پیاده سازی ارگونومی در محیط اداری، آنالیز کاری است که انجام می شود.
آنالیز کامل، به یافتن علل دقیق مشکلات و بکار بستن راه حلهای مناسب کمک می کند.
در اکثر موارد، مشکلات موجود به کمک کارکنان و منابع محلی قابل حل خواهد بود.
ارگونومی با بسیاری از موضوعات سر و کار دارد. ارگونومی از کارمند و ایستگاه کارش شروع میشود و به کل قسمت یا سازمان تسری می یابد.
بسیاری از عوامل سازمانی و محیطی، همچنین انتخاب و خرید مبلمان اداری تحت کنترل مدیریت است.
از طرفی بسیاری از عوامل مرتبط با آرایش محیط کار و عادات کاری در کنترل کارمندان است. تمرکز ارگونومی همیشه بر طراحی برای انسان است.
انسان دارای ویژگیهای منحصر بفردی است که بعضی از این ویژگیها مانند سن و قد قابل تغییر نیستند اما بعضی از این ویژگیها مانند آموزش و تجربه قابل دستکاری اند.
فهرست مطالب و اسلایدها:
آنالیز محیط کار
مراحل آنالیز اولیه محیط کار
اجرای راه حلها
صندلی های قابل تنظیم
طراحی اداره
بلند کردن و حمل بار
پیشگیری از خستگی بینایی
آنالیز محیطی
آنالیز محیطی-روشنایی
چیدمان مناسب مانیتور نسبت به پنجره
استانداردهای روشنایی
گرما و رطوبت
صدا
استانداردهای صدا در محیط اداری
Chair
Chair Design
Adjust the chair