تحقیق در مورد بازاریابی فروش ، تاثیر بازاریابی , اهمیت بازاریابی در صنعت هتلداری
فایل word و pdf در 22 صفحه
تحقیق در مورد بازاریابی فروش ، تاثیر بازاریابی و اهمیت بازاریابی …….در صنعت مدیریت هتلداری
صنعت گردشگری بزرگترین و مهمترین صنعت بین المللی در جهان میباشد. انتظار می رود تا سال ۲۰۱۰، آمار گردشگری بین المللی بتواند از مرز یکمیلیارد نفر بگذرد و از این راه درآمدی بیش از ۱.۵ میلیون تریلیون دلار کسب نماید.
در سال ۲۰۰۲ فرانسه بهترین مقصد توریستی بود و کشورهای اسپانیاو ایالات متحده آمریکا در رده های بعدی قرار داشتند. اما ملتهای دیگر نیز در اینبین می خواهند سهم خود را از صنعت گردشگری بگیرند و کسب درآمد کنند و این ازتلاشهای بازاریابی مدیران آنها به اثبات می رسد. مسافران فصلی می دانند که هتلهایبسیاری در هنگ کنگ ، سنگاپور و تایلند در ارائه خدمات و محصولات از بیشتر هتلهایآمریکای شمالی و اروپا پیشی گرفته اند. خطوط هوایی سنگاپور در ارائه خدمات پیوستهدر بالای رده بندی دنیا قرار دارند و بطور موثر با سایر خطوط هوایی دنیا در رقابت هستند.