دانلود پاورپوینت آماده : گزارش باغ گیاه شناسی، رشته معماری منظر درس گیاه شناسی کاربردی ( کارشناسی ارشد )

- دانلود پاورپوینت آماده : گزارش باغ گیاه شناسی، رشته معماری منظر درس گیاه شناسی کاربردی ( کارشناسی ارشد   )

دانلود پاورپوینت آماده : گزارش باغ گیاه شناسی، رشته معماری منظر درس گیاه شناسی کاربردی ( کارشناسی ارشد )

باغ گیاه شناسی و فروش گل پالیز

باغ گیاه شناسی پالیز که در سال 1374 تاسیس شد حدود 1000 متر مربع وسعت دارد و بالای 100  گونه گیاهی از بعضی از نقاط ایران و جهان دارد. هدف از ایجاد این باغ فروش انواع گیاهان و ایجاد فضای نمایشگاهی برای بازدید کنندگان می باشد . این باغ با سایر مراکزباغ های گیاه شناسی در اکبر نقاط کشور ارسال و مراسلات دارد.
 
با توجه به محتوای گزارش که بازدید از باغ و مرکز فروش گل و گیاه ، واقع در شهر تهران ، منطقه پاسداران ، خیابان ساقدوش ، کوچه حافظ شرقی ، خیابان کیاسمایی شمالی ، خیابان بهرستان یکم می باشد ، دیدار کرده و انواع گونه های گیاهی را مشاهده کرده و گزارشی همراه با فیلم و عکس تهیه نموده ام.
 
 گیاهان بومی
 
 
یک راهکار مهم که جایگاه ویژه ای در محوطه سازی دارد، استفاده از گیاهان بومی می باشد. اگرچه امروزه افزایش بسیار زیادی در زمینه استفاده از این گروه گیاهان در فضای سبز دیده می شود، ولی هنوز راهی بسیار طولانی تا بکارگیری همه پتانسیلهای موجود وجود دارد.
 
و ….
 
 

این فایل کاملا اصلاح  شده و شامل : صفحه نخست  و متن اصلی می باشد وبه صورت پاورپوینت  با فرمت ( ppt ) به همراه تصاویر رنگی و اطلاعات کامل و جامع در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
تعداد اسلاید ها : 70 اسلاید 

 

برای دانلود کلیک کنید