ابزار فوق العاده تمرین رسیدن به هر خواسته ای طبق قانون شگفت انگیز جذب

- ابزار فوق العاده تمرین رسیدن به هر خواسته ای طبق قانون شگفت انگیز جذب

ابزار فوق العاده تمرین رسیدن به هر خواسته ای طبق قانون شگفت انگیز جذب

 

قانون جهان این است که نعمت و ثروت و سلامتی به صورت کاملاً طبیعی وارد زندگی ما شود ، فقط کافیست که در برخورد با تضاد ها ، باکنترل ذهن، درخواست‌های خود را با فرکانس مناسب به جهان ارسال کنیم و با احساس خوب و کنترل نجواهای ذهنی، آماده دریافت آن نعمت ها در زندگی خود باشیم.

متاسفانه به خاطر تاثیرات مطالب خلاف این قانون که از کودکی توسط خانواده، جامعه، مدرسه و غیره به ذهن ما وارد شده است و باورهای محدود کننده ای که مثل سیمان به ذهن ما چسبیده است ،ما را از رسیدن به این خواسته ها دور نموده است.

برای تغییر آگاهانه این باورهای محدود کننده و رسیدن به خواسته ها، باید تلاشی مضاعف انجام دهیم و جهاد اکبری را شروع کنیم تا بتوانیم به هر خواسته ای که می خواهیم و ناشی از تضاد های زندگی ماست، در سریعترین زمان ممکن و آسان ترین راه برسیم و این طبیعی ترین روش ممکن جهان و خداوند برای رسیدن به خواسته های ما است.

بسیاری از شما عزیزان مثل خود من سالیان سال است که به این مطالب مهم رسیده‌ایم، که ما خالق زندگی خود هستیم و می‌توانیم زندگی خودمان را تغییر دهیم و در دوره های زیادی شرکت کردیم و کتاب‌های زیادی خواندیم ولی به نتیجه دلخواه و پایدار نرسیدیم.

باید توجه داشته باشیم، همانطور که جهان و خداوند به صورت سیستمی عمل می‌کند و همه چیز در این جهان بر مبنای تکامل شکل گرفته است، پس تغییر باورها و زندگی و رسیدن به هر خواسته ای هم باید به صورت سیستمی و با طی کردن مسیر تکامل صورت گیرد.

متاسفانه در همه کتابها و دوره ها تنها به گفتن مطالب مربوط به قوانین و نمونه ها و اهرم ها و انجام تکنیک ها صحبت شده و هیچ کدام به صورت مستقیم ابزاری عملی برای رسیدن به خواسته‌ها معرفی نکردند فقط گفته شده است: بنویسید، بنویسید، بنویسید.

ذهن ما برای انجام هر کاری نیاز به برنامه‌ریزی و اهرم دارد تا بهتر هدایت شود و عمل کند، مانند کودکی که باید خواندن و نوشتن را یاد بگیرد، باید از مهد کودک و پیش دبستانی شروع کند تا بتواند در چندین سال بعد جملات را بنویسد و بخواند و بعد از آن تازه شروع می کند به یادگیری مطالب تخصصی.

ما هم در این مرحله از راه باید خودمان را مانند همان کودک در نظر بگیریم که تازه در حال یادگیری الفبا و خواندن و نوشتن است، پس مانند کتاب های آن زمان باید تمرین نقاشی کنیم یا تمرین حروف و تصاویر کمرنگ را پررنگ کنیم تا در ذهن ما نهادینه گردد.

دردفتر تمرین جذب که حاصل چندین سال تحقیق و شرکت در دوره های مختلف اساتید فوق العاده و خواندن کتاب های مختلف است و برای من و دوستانم ، که از این روش استفاده کرده ایم، بسیار مفید بوده است، در راستای عملکرد ذهن تمرینات به صورت سیستمی طراحی شده است تا بتوانید برای هر خواسته ای ذهن را کنترل و هدایت کنید تا سریعتر به خواسته های خود با کمک اهرم ها و قوانین جهان برسید.

اگر هر کدام از این مراحل انجام نشود یا کمتر مورد توجه قرار گیرد، مطمعناً به خواسته های خود در زمان طولانی تری می رسید و یا آن خواسته به صورت پایدار نخواهد بود.

از همه شما دوستان ارزشمندم که در این مدار هستید و می‌خواهید تغییرات اساسی در زندگی خود ایجاد کنید و خالق زندگی خود باشید، تقاضا دارم از این ابزار شگفت انگیز استفاده کنید و از رسیدن به هر خواسته‌ای لذت ببرید.

با افتخار از خداوند و همه کسانی که دستانی از دستان خداوند بودند، تا مرا در این مسیر هدایت کنند همچون استاد عزیزم جناب آقای عباس منش و جناب آقای معظمی و سایر اساتید موفقیت بی نهایت سپاسگزارم.

و بهترین آرزوها را طبق قانون جهان برای تک تک شما دارم
در پناه خداوند شاد تندرست پیروز و ثروتمند باشید

ارادتمند شما
شیرزاد ثانی
اردیبهشت ۱۴۰۱

 

برای دانلود کلیک کنید