مسائل عمومی پهباد های DJI (آموزش تعمیر و شناسایی ایرادها) (متن انگلیسی همراه ترجمه)(سال 2022)
متن ترجمه شده از نحوه تعمیر و شناسایی ایرادات پهباد های DJI( مربوط به سال 2022)
متن انگلیسی 26 صفحه به صورت pdf و متن ترجمه شده به فارسی به صورت word و pdf حدودا 29 صفحه است
نمونه متن فارسی:
مسائل عمومی DJI
تالیف داده از منابع DJI و انجمن به صورت عمومی
سوار کردن بر حلقه نگهدارنده آزاد:جایگزینی کل اتاقک طیاره:
تعمیر بخش های آسیب دیده (به استثنای هسته برد / برد GPS (شامل IMU)/وابسته به اشعه مادون قرمز
سیستم حس کردن و اتاقک در حال دریافت به صورت بصری).کنترل کننده از راه دور:
تعمیر بخش های آسیب دیده (به استثنا برد اصلی کنترل کننده از راه دور).
تست های تشخیصی:
بررسی و تست ارتباط طیاره و بررسی بصری-اگر تمام بخش ها ی ارتباطی سخت افزار را بررسی کنید معمولی هستند. این تست در اصل برای تشخیص آسیب و بررسی نوع طیاره استفاده شده (FCC/CE).
تست CSC و لینک طیاره- گزارش خطا برنامه,دوران موتور, سیگنال انتقال تصویر , هدف زنی ویدیویی یا عکسی و دیگر عملکردها را بررسی کنید.
درجه بندی IMU : IMU طیاره را از شش جهت بازدرجه بندی کنید.
درجه بندی تعیین جهت قطبی- جهت قطبی را بازدرجه بندی کنید.
تست دخالت تعیین جهت قطب نما-بررسی کنید تعین جهت قطبی هر گونه دخالتی دارد.
تست یا بررسی پرواز ساده- با تشخیص آسیب بعد از جایگرین کردن پروانه ها, اگر بازوها لرزش می کنند و اگر آنها بیشتر الگوها و نقش هایی روی تصاویر انتقالی دارد را مورد بررسی قرار دهید.
تست CSCو لینک کنترل کننده از راه دور- دکمه کنترل از راه دور , دسته کنترل و صفحه عقربه دار که نرمال هست را بررسی کنید.
تست پرواز: بررسی کنید که کنترل کننده از راه دور سیگنال ارتباطی انتقال تصویر نرمال است.
بررسی توان وای فای و تست جفت شدن- برسی کنید که آنتن به خوبی متصل شده یا آسیب دیده.
نمونه متن انگلیسی:
DJI Common Issues
Data Compiled from DJI Resources & Forums
General Repair Strategy:
Gimbal: Replace the whole module. Aircraft:
Repair the damaged parts (excluding core board/GPS board (including IMU)/infrared
sensing system and visual sensing module). Remote controller:
Repair the damaged parts (excluding the remote controller main board).
Diagnostic Tests
Aircraft Connection Test and Version Check– Check if all parts’ hardware connections
are normal. This test is mainly used for damage assessment and aircraft version check
(FCC/CE).
Aircraft Link & CSC Test- Check the app’s error report, motor rotation, image
transmission signal, photo/video shooting, and other functions.
IMU Calibration- Recalibrate the aircraft’s IMU from six directions.
Compass Calibration- Recalibrate the compass.
Compass Interference Test- Check whether the compass has any interference.
Simple Flight Test- In damage assessment/after replacing propellers, check if the arms
are shaking and if there are more patterns on the transmitted images.
Remote Controller Link & CSC Test- Check if the remote controller’s buttons, control
sticks, and dials are normal.
Flight Test- Check if the remote controller image transmission signal communication is
Wi-Fi Power Attenuation and Coupling Test- Check whether the antenna is well
connected or damaged.