مجموعه جذاب حمله ریشتر ورسوف باتدریس استاد بین المللی میلوان راکتوویچ

- مجموعه جذاب حمله ریشتر ورسوف باتدریس استاد بین المللی میلوان راکتوویچ

مجموعه جذاب حمله ریشتر ورسوف باتدریس استاد بین المللی میلوان راکتوویچ

مجموعه جذاب حمله ریشتر ورسوف باتدریس استاد بین المللی میلوان راکتوویچ

Richter-Veresov Attack with IM Milovan Ratkovic

محصول سایت:THECHESSWORLD

 فرمت :MP4 

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان 

دارای pgn تمام دوره

مدت زمان ویدیو:4ساعت

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها

قیمت دوره در سایت اصلی:39/99دلار

 

وقتی کسی چیزی مانند این را می پرسد: “هی، من فقط می خواهم کمی سرگرم باشم – و همچنان در بازی ها برنده شوم. کدام شروع بازی را یاد بگیرم؟»…

پاسخ معمولاً این است که از پیاده‌روی بزرگ،شاخه های قدیمی سیسیلی یا پیاده شاه کاملاً غیراصولی یا هر یک از شروع محبوبی که دائماً در مورد آن می‌شنوید اجتناب کنید.

در عوض، شما باید به شروعی بروید که بسیار پویاتر، بسیار غیرقابل پیش بینی تر و بسیار ماجراجوتر باشد.

 … مانند حمله ریشتر-ورسف!

چه بخواهید از آن در یک بازی سریع یا بلیتز استفاده کنید، یا فقط بخواهید حریف خود را در یک بازی کلاسیک غافلگیر کنید، این شروعی  برای شماست.

این دوره 4 ساعته توسط استادبین المللی میلوان راکتوویچ را دریافت کنید که در آن برخی از متداول ترین پاسخ های سیاه و بهترین روش مقابله با آنها را توضیح می دهد.

آنچه خواهید آموخت:

  • حریفتان را خلع سلاح کنید . تدارکات حریف می تواند تند و تیز باشد، بدون شک! اما شما یک سلاح تیزتر به عنوان سفید دارید. اگر سیاه می‌خواهد مرکز را باز کند، به او نشان دهید که چرا به شما یک مزیت می‌دهد، نه او.
    • ضرب وشتم دو اسب. وقتی سیاه3…Bf4 را بعد از 2…d5 بازی می‌کند، او می‌خواهد برای مهره سیاه در لندن آماده شود. آیا کار می کند؟ قطعا نه! بیاموزید که چرا باید فیل را در f6 مبادله کنید و به جای آن، اسبهای دوگانه را روی سفید آزاد کنید.
  • سیاه 3…Nbd7 را بازی می کند . بررسی کنید که سیاه چگونه ادامه می دهد. اگر سیاه به دنبال یک c6 محافظه کارتر است و در e4 عکس می گیرد، همین کار را انجام دهید. اگر c5 بلافاصله، e4-pawn را در جای خود کیسه کنید!
  • موضعی بازی کنید و نترسید!! تاکتیکی  است که اگر سیاه به جای آن یک 3…e6 خسته کننده را امتحان کند، میلوان به شما پیشنهاد می کند که با آن موافقت کنید و خودتان e3 را بازی کنید. ایده این است که مهره ها را رد و بدل کنیم و با یک امتیاز به پایان بازی برسیم…
  • پایگاه سفید در e5 . سیاه ممکن است بخواهد با 3…c6 مقابله کند. بعدش چی؟ این خط در جایی که پیاده‌های خود را دو برابر می‌کنید و در نهایت با یک اسب قوی در مرکز قدرتمند می‌شوید، جالب خواهد بود.

IM Milovan Ratkovic (FIDE 2411)

استاد بین المللی صرب و مربی شطرنج است. برخی از شاگردان برتر او به ترتیب توانستند به 2400 و 2300 الو برسند. IM Ratkovic یک بازیکن فعال مسابقات است و یکی از اهداف نزدیک او کسب عنوان استاد بزرگ است.

برای دانلود کلیک کنید