بهترین حرکات شطرنج تمام دوران

- بهترین حرکات شطرنج تمام دوران

بهترین حرکات شطرنج تمام دوران

 

 

 

بهترین حرکات شطرنج تمام دوران

 

The Best Chess Moves of All Time

 

محصول سایت: chessable

 

 فرمت :MP4 

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان 

مدت زمان ویدیو:15ساعت

 

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها

قیمت دوره در سایت اصلی:109یورو

این مجموعه ارزشمند را به هیچ عنوان از دست ندهید!

 

 

 

 

 

 

 

???? برنده بزرگ ????

 چالش دوره خود را ایجاد کنید2021

به بازیکن پرشوری که

رویای بازی

ترکیب شطرنج جاودانه بعدی را دارد

 

اگر دوست دارید مهارت تاکتیکی خود را از “مهم‌ترین” به “درخشان” ارتقا دهید – و ترکیب‌های تماشایی را که باعث تحسین می‌شود رابیاموزید – اجازه دهید الکس بلزلی شما را به سفری متحول کننده در تاریخ شطرنج ببرد.

” برای انجام حرکات درخشان ، لازم

نیست قهرمان جهان باشید و نه استاد بزرگ !”

بهترین حرکات شطرنج تمام دوران یک دوره تاکتیکی تعاملی است. چیزی که به شما امکان می‌دهد فراتر از پین‌ها، سیخ‌ها، و حملات مضاعف «دیدن» – و ترکیب‌های باشکوهی ایجاد کنید که می‌توانید به آنها افتخار کنید.

در این دوره، الکس شما را در یک عمل سه قسمتی راهنمایی می کند، جایی که او…

 

???? شما را در زمان به عقب می برد تا توضیح دهید که در این موقعیت چه چیزی در خطر است.

???? “چشم” شما را برای حرکات برنده درخشان آزمایش و بهبود می بخشد.

???? و پیامدهای تعیین کننده شغلی این ترکیب را بررسی می کند.

همه اینها برای اینکه درس ها تا 700% “چسب تر” شوند.

 به علاوه استاد بزرگ سایمون ویلیامز همچنین 15 ساعت ویدیو را برای شما به ارمغان می آورد که در آن ترکیب ها را تجزیه می کند و ایده های پشت حرکات را توضیح می دهد.

بهترین حرکات شطرنج تمام دوران شامل ضربات استادانه بازیکنان افسانه ای – از جمله پل مورفی … بابی فیشر … گری کاسپاروف … و مگنوس کارلسن است. از طریق ترکیبات شطرنج جاودانه آنها، یاد خواهید گرفت:

???? چگونه با یک حرکت آرام غافلگیر کننده، نقاط ضعف “جزئی” در اردوگاه دشمن را بزرگ کنیم . (فصل 5، تمرین 1)   ???? چگونه ضد بازی دشمن را در جوانه از بین ببریم . پس از آن، حریف فقط می تواند صبر کند تا حمله شما به جرم بحرانی برسد. (فصل 6، تمرین 8) ???? چگونه می توان بر تعداد زیادی از مدافعان مانور داد و بر آنها غلبه کرد ، حتی اگر در نقطه ضعف عددی “سه در پنج” باشید. (فصل 7، تمرین 1) ???? 

چگونه تهاجم دشمن را بر سر خود برگردانیم. شوک روانی به تنهایی ممکن است طرف مقابل را وادار کند که تمام نکته را به شما “هدیه” کند. (فصل 10، تمرین 8)

در مرحله بعد، الکس 10 انتخاب برتر خود را برای بهترین حرکات تمام دوران و به دنبال آن 45 جایزه افتخاری را برای شما آورده است. این تمرین‌ها استراتژی و تاکتیک‌های سطح بالا را ترکیب می‌کنند تا به شما نشان دهند:

???? نحوه بستن راه های فرار احتمالی برای پادشاه دشمن در حال فرار… به شما زمان کافی برای آوردن نیروهای کمکی و پایان بازی را می دهد. (فصل 13، تمرین 8) ???? 

???? فداکاری های “مربع خالی” که مدافعان را از پست هایشان دور می کند… به شما امکان می دهد کنترل میدان های مهم اطراف پادشاه دشمن را به دست بگیرید. (فصل 13، تمرین 37)

???? نحوه از بین بردن هماهنگی قطعات دشمن ⁠— در حالی که مال شما در یک جبهه متحد از دفاع عبور می کند . (فصل 14، تمرین 2)

???? مرگ بر مورب ها ! چگونه با رگبار چک های اسقف، پادشاه حریف را به زمین چمن خود بکشید. از اینجا، شما فقط باید از بین صد راه مختلف برای تحویل همسر انتخاب کنید. (فصل 14، تمرین 7)

???? چگونه می توان پایان های اسقف “خالص” و متضاد رنگی را به دست آورد. وقتی اسقف خود را از هیئت مدیره حذف می کنید، مساوی نیست. (فصل 14، تمرین 1)

???? یک استراتژی ساده برای شکستن یک دژ “دو رخ” . بنابراین ملکه شما می تواند اهداف با ارزش بیشتری را هدف قرار دهدبیش از آن که حریف بتواند دفاع کند. (فصل 14، تمرین 4)

یک پیمانه از نوشیدنی مورد علاقه خود را بردارید. با ارائه جذاب استاد بزرگ ویلیامز همراه شوید. از تماشای پیش روی خود لذت ببرید و تنها زمانی که آماده هستید برای حل تمرینات قابل تمرین برگردید.

در هر صورت، مهارت تاکتیکی شما بسیارعالی تقویت می شود.

از بهترین حرکات شطرنج تمام دوران یاد بگیرید

و ترکیب شطرنج جاودانه بعدی را بازی کنید.

 

 

برای دانلود کلیک کنید