مجموعه آموزشی شروع بازی کاتالان(آموزش طرح کامل برای سفید )

- مجموعه آموزشی شروع بازی کاتالان(آموزش طرح کامل برای سفید )

مجموعه آموزشی شروع بازی کاتالان(آموزش طرح کامل برای سفید )

 

 

 

مجموعه بسیارجذاب شروع بازی کامل کاتالان برای سفید 

 

 

Complete Catalan for White Vol.2 with FM Neustroev and GM Bocharov

 

 

محصول سایت: thechessworld

 

 فرمت :MP4 

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان 

مدت زمان ویدیو:12ساعت

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها

قیمت دوره در سایت اصلی:129دلار

این مجموعه ارزشمند با امتیاز 5ستاره  را به هیچ عنوان از دست ندهید

زمان آن فرا رسیده است که با شروع بازی سفید را مانند حرفه ای ها بازی کنید…

در ماه فوریه، من به شما توصیه کردم که کاتالان را با مهره سفید بازی کنید.این گشایش برای  بازیکنان جاه طلب  … استادان آینده … برندگان مسابقات آینده است.

اگر بازیکنی فوق العاده  جاه طلب  هستید ، کاتالان بهترین انتخاب است.

در شروع بازی کاتالان، رنگ سفید گامبی وزیر را با یک فیانچتو در کنار شاه ترکیب می‌کند که به طور موثر در قطر بلند آتش به پا می کند و همزمان شاه را فوق‌العاده ایمن نگه می‌دارد.این یک شروع بازی از نظر موقعیت با یک لیست شگفت آور قوی از طرفداران از کاسپاروف و کرامنیک گرفته تا کارلسن، ناکامورا، آناند و کاروانا است.

کاتالان کامل برای سفید را دریافت کنید

دوره + تمرین + PGNs + تمرین اضافی + کاربرد تئوری

 

اف ام ویکتور نوستروف (FIDE 2305)کاتالان را برای شما به مدت 13 ساعت آموزش می دهد و همه چیز را دراین شروع بازی قدرتمندساده می کند . 

از تئوری پیشرفته (از اواخر سال 2019) گرفته تا مسیرهای پیروزی که به‌خوبی به یاد می‌آیند، و ساختارهای برنده‌ی آخر بازی… به راحتی می‌توانید بر این شروع بازی تسلط پیدا کنید و برنده شدن با آن آسان است.

شامل چه چیزی است؟

 

12 ساعت درس ویدیویی با FM Neustroev

دسترسی به تمرین

مهارت های مهم تاکتیکی را با مجموعه ای از وظایف و چالش های طراحی شده خاص آموزش می دهد. بخش عملی یک عنصر مهم در دوره است.

مجموعه کاملی از PGN ها با تئوری، دستورات حرکتی و نوآوری های پیشرفته

مجموعه کاملی از PGN های قابل دانلود که تمامی بازی ها و تئوریشروع بازی تحت پوشش دوره را پوشش می دهد. هر سخنرانی با فایل PGN خود برای راحتی و سهولت ناوبری ارائه می شود. نوآوری های قدرتمند به شما فرصت مبارزه با بازیکنان عنوان دار می دهد و به شما اطمینان می دهد که همتایان خود را در باشگاه نابود خواهید کرد.

درباره نویسنده:

اف ام ویکتور نوستروف (FIDE 2305)

یک شطرنج باز و مربی است که در مسابقات منطقه ای متعدد قهرمان شده و جوایز مختلفی دریافت کرده است. او سال ها مربیگری کرده و شاگردان بسیار موفقی داشته است. ویکتور ماموریت خود را در آموزش شطرنج و در مجموع بازیکنان بهتری برای شاگردانش می داند.

استاد بزرگ دیمیتری بوچاروف (FIDE 2647)

یک شطرنج باز و مربی حرفه ای با رتینگ2647 فیده است. او در بسیاری از مسابقات ملی و بین المللی قهرمان شده است. برخی از دستاوردهای برجسته او عبارتند از: برنده شدن در جشنواره شطرنج ابوظبی در سال 2004، برنده شدن در یادبود چیگورین و قهرمانی شطرنج دانشگاه های جهان در سال 2008. در سال 2015 بوچاروف قهرمان شطرنج بلیتز روسیه در سال 2015 شد. استاد بزرگ بوچاروف همچنین در کنار ولادیمیر کرامنیک و لوون آرونیان بازی کرد و قهرمان لیگ برتر شطرنج تیمی روسیه و جام باشگاه های شطرنج اروپا در سال 2015 شد.

برای دانلود کلیک کنید