دانلود شیپ فایل(نقشه GIS) معابر شهر قم سال 98

- دانلود شیپ فایل(نقشه GIS) معابر شهر قم سال 98

دانلود شیپ فایل(نقشه GIS) معابر شهر قم سال 98

این محصول شامل  شیپ فایل معابر شهر قم و این فایل قابل استفاده در نرم افزار مرتبط با سیستم های اطلاعات مکانی – GIS نظیر ArcMap و GGIS می باشد.

 

اطلاعات توصیفی این شیپ فایل شامل نام فارسی،نوع معبر،دسته بندی معابر نظیر اصلی و فرعی و … می باشد.

این شیپ فایل کلیه مسیر های ارتباطی اعم از خیابانها،کوچه ها،بن بست ها،بلوار ها،تقاطع ها،میادین و… را پوشش داده و نوع آن بصورت خطی می باشد.

این شیپ فایل قابل همپوشانی با سایر شیپ فایل های مربوط به این محدوده می باشد.

بروز رسانی این شیپ فایل مربوط به سال 98 می باشد.

برای استفاده این فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده و در ArcMap از بخش Add data فایل را در نرم افزار فراخوانی نمایید.

تو این فروشگاه میتونی با  هزینه بسیار کم  داده های مطمئن بدست بیاری.

اگر مشکلی داشتید به  صورت تلفنی و یا از طریق واتساپ در خدمتتون هستم.

شماره تماس بنده در ارتباط با ما موجود است.

هر روز در اینستاگرام مطالب جالب در قالب نقشه ارائه می گردد می توانید از بخش پیوندها اینستاگرام ما را دنبال کنید.

قُمْ از کلان‌شهرهای ایران است که در ۱۴۰ کیلومتری جنوب تهران پایتخت ایران واقع شده‌است. این شهر در کنار رودخانهٔ قمرود و در دشت قم قرار دارد. شهر قم مرکز استان قم و نیز مرکز شهرستان قم می‌باشد.

این شهر در گذشته قم به دلیل قرار گرفتن در مسیر راه ابریشم دارای اهمیت ارتباطی بوده‌است.

طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران شهر قم تعداد ۱٬۲۰۱٬۱۵۸ نفر جمعیت دارد که بیشتر این جمعیت مهاجرانی از شهری‌های دیگر ایران مثل زنجان، اراک و تبریز است. با این جمعیت قم در رتبهٔ هفتمین شهر پرجمعیت ایران قرار می‌گیرد. رشد جمعیت قم ۱٬۲ درصد است که جزء بالاترین نرخ رشد جمعیت در ایران است. بیش‌تر ساکنان شهر مسلمان و شیعهٔ دوازده امامی هستند و تعدادی از اقلیت‌های دینی زرتشتی و مسیحی در شهر ساکن هستند. استان قم از نظر وسعت پس از استان البرز کوچک‌ترین استان ایران است. استان قم تنها یک شهرستان دارد. شهرهای قم، جعفریه، پردیسان و سلفچگان مهم‌ترین شهرهای استان به‌شمار می‌روند. از معروف‌ترین روستاهای استان قم، می‌توان به کهک، بنابر، فردو، وشنوه، صرم و کرمجگان اشاره کرد.

به شهر قم لقب‌های فراوانی نسبت داده می‌شود اما لقب رسمی و مورد استفاده در رسانه‌ها و همین‌طور شهرداری قم «پایتخت مذهبی ایران و قطب فرهنگی» است. از قم با عناوینی چون: حرم اهل بیت، شهر علم، قنبید (کلم محلی که در قم کشت می‌شود) المومنین، استراحتگاه مؤمنین، دارالموحدین و شهر کریمهٔ اهل بیت یاد می‌کنند.

قم به عنوان پایتخت فرهنگیایران و جهان، پایتخت مذهبی ایران،پایتخت فرهنگی جهان شیعه و پایتخت دوم ادبیات کودک و نوجوان ایران، قطب تولید معارف دینی در ایران، قطب تولید علوم اسلامی،یکی از قطب‌های تولید مسائل دینی در ایران،یکی از قطب‌های انتشار کتاب پس از ایرانو بزرگ‌ترین قطب انتشار کتاب‌های دینی در خاورمیانه نیز شناخته می‌شود. قم یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای ایران است تعداد زیادی از اتباع افغانستانی و پاکستانی و عرب در قم مهاجر هستند.

 

 موفق و پیروز باشید.

 

 

برای دانلود کلیک کنید