جزوه آموزشی اختلالات دریچه های قلب(ویژه تدریس اساتید محترم پرستاری)

- جزوه آموزشی اختلالات دریچه های قلب(ویژه تدریس اساتید محترم پرستاری)

جزوه آموزشی اختلالات دریچه های قلب(ویژه تدریس اساتید محترم پرستاری)

این فایل جزوه آموزشی اختلالات دریچه های قلبی در قالب pdf و در 67 صفحه تهیه و تنظیم گردیده و شامل تمامی مطالب مهم و نکات بیماری های دریچه های قلبی به همراه تصاویر متعدد و بسیار کاربردی آموزشی می باشد.

دریچه های قلب – دریچه های قلب در وضعیت دیاستول – دریچه های قلب در وضعیت سیستول – اختلال دریچه میترال – پرولاپس دریچه میترال – اتیولوژی – پاتوفیزیولوژی – علائم – درمان – انواع دریچه های مصنوعی – انواع جراحی قلب – تنگی دریچه میترال – نارسایی میترال – اختلالات دریچه آئورت – تنگی آئورت – نارسایی آئورت – تنگی تریکوسپید – اختلالات تریکوسپید به دنبال تب روماتیسمی – اختلالات اکتسابی دریچه پولمونر – تنگی پولمونر و … بخشی از مهمترین مطالب این فایل آموزشی می باشد.

 

علاقمندان به دریافت این فایل پس از انجام کامل مراحل خرید و پرداخت مبلغ اندک(4500 تومان) بلافاصله فایل و لینک دانلود آن را در صفحه آخر خرید و نیز در ایمیل خود دریافت خواهند نمود.

در صورت هرگونه نارضایتی از فایل و یا اشکال در دانلود فایل پس از پرداخت هزینه ،حداکثر تا 48 ساعت مشکل را به آدرس زیر ایمیل فرموده تا در اسرع وقت مشکل برطرف و یا وجه شما استرداد داده شود.

 

برای دانلود کلیک کنید