نرم افزار حسابداری مدارس غیر انتفاعی

- نرم افزار حسابداری مدارس غیر انتفاعی

نرم افزار حسابداری مدارس غیر انتفاعی

نرم افزار حسابداری مدارس غیر انتفاعی برای ثبت و چاپ اسناد حسابداری، دفتر کل و روزنامه ویژه مدارس طراحی شده است.

امکانات:

1) امکان ثبت آسان اسناد حسابداری و چاپ آنها با لوگو و آرم دلخواه:
در صفحه اصلی برنامه، با زدن کلید [ثبت سند حسابداری] پنجره مربوطه باز شده و با وارد کردن عنوان سند در بالای پنجره و زدن کلید [Enter] علامت مکان نما به اولین خانه جدول پایین منتقل میشود. با دوبار زدن [Enter] لیست کدهای حسابداری باز شده و میتوانید با جستجوی کد حساب مورد نظر و زدن کلید [Down] (فلش پایین) از لیست کدها آنرا انتخاب کنید و کلید [Enter] را زده وارد پنجره قبلی (ثبت سند حسابداری) شوید. علامت مکان نما با هر [Enter] به خانه‌های بعدی جدول منتقل شده و شما میتوانید با وارد کردن [شرح]،[بدهکار] و [بستانکار] اطلاعات لازم را ثبت کنید. سطرهای بعد را به همین ترتیب کامل کرده و در نهایت جهت ثبت و چاپ سند کلید [ثبت و چاپ] در بالای پنجره را کلیک کنید. جهت نشان دادن لوگو یا آرم در بالای برگه‌ها در پنجره [تنظیمات] در قسمت لوگو فایل مربوطه با پسوند [BMP] را تنظیم کنید.

2) چاپ دفتر روزنامه:
با زدن کلید [لیست اسناد حسابداری] ضمن مشاهده تمام حسابهای ثبت شده، میتوان همه اسناد را به ترتیب شماره سنددر قالب دفتر روزنامه چاپ نمود.

3) جستجوی اسناد:
با زدن کلید [جستجو] سه امکان برای جستجو برای شما فراهم میشود:
– جستجو بر اساس عنوان سند
– جستجو بر اساس شماره سند
– جستجو بر اساس مبلغ

4) تعریف سرفصلها و حسابها و کدهای مربوطه:
در دو بخش [لیست سرفصلها] و [لیست حسابها] میتوانید سرفصلها و زیر مجموعه‌های آنها را وارد کرده و در جداولی جداگانه مشاهده نمود.

5) چاپ دفتر کل:
با زدن کلید [لیست حسابها] و کلیک کردن کلید [دفتر کل] در بالای صفحه، میتوان تمام تراکنشهای ملی مربوط به حساب انتخاب شده را مشاهده و چاپ نمود. (تصویر بالا)

6) تراز مالی:
با زدن گزینه [تراز مالی] در منوی [گزارشات] دربالای صفحه اصلی، امکان مشاهده پیش نمایش و چاپ فراهم میشود.

7) چاپ مجدد سند حسابداری:
چنانچه در زمان ثبت سند فراموش کردید آنرا چاپ کنید و یا جهت چاپ مجدد اسناد، از سه طریق میتوانید سند مربوطه را مجددا چاپ کنید:
• با زدن کلید [چاپ آخرین سند] در صفحه اصلی
• با انتخاب گزینه [چاپ آخرین سند] در منوی گزارشات
• با زدن کلید [مشاهده سند] در بالای پنجره لیست اسناد حسابداری

8) پشتیبانگیری خودکار در مسیر پیش فرض:
در پنجره [تنظیمات] در قسمت [مسیر پوشه پشتیبان] با زدن کلید [جستجو] محل ذخیره پوشه پشتیبان برنامه را تعیین کنید تا برنامه بصورت خودکار در زمان خروج، یک کپی از اطلاعات برنامه را در آن مسیر ذخیره کند.

9) بستن سال مالی و ایجاد سال مالی جدید:
در منوی [امکانات] با زدن گزینه [ایجاد سال مالی جدید] میتوانید تمام حسابها را بسته و مانده‌ها را به سال مالی جدید منتقل کنید.

10) ویرایش اسناد:
در صورت نیاز به ویرایش سند ثبت شده قابل ویرایش بوده بدین منظور برای ویرایش و چاپ مجدد سند در لیست اسناد حسابداری کلید [ویرایش سند] را انتخاب کنید.
و امکانات گوناگون دیگر…

برای دانلود کلیک کنید