مقاله ای کامل در مورد عمل جراحی زیبایی پروتز گونه

- مقاله ای کامل در مورد عمل جراحی زیبایی پروتز گونه

مقاله ای کامل در مورد عمل جراحی زیبایی پروتز گونه

این مقاله 10 صفحه ای در قالب  word  همراه با پس زمینه صفحات و حاشیه صفحات بوده و قابل ویرایش میباشد و به معرفی کامل عمل جراحی زیبایی پروتز گونه پرداخته است.

 

پیشگفتار:

جراحی زیبایی، به اعمال جراحی پزشکی می‌گویند که برای تغییر و زیباسازی یا رفع آسیب‌های ظاهری بخشی از صورت یا بدن انجام می‌شود.

 

 قسمت هایی از مقاله :

مقدمه :

(گونه گذاری (پروتز گونه) باعث خوش فرم شدن گونه هایی می شود که برجسته نیستند. افرادی که ساختار گونه ضعیفی دارند، صورت آنها باریک یا صاف است، یا به دلیلی اثرات سن فرم گونه خود را از دست داده اند، می توانند از عمل پروتز گونه بهره مند شوند. سادگی جراحی کاشت گونه و هزینه نسبتا کم کاشت گونه باعث می شود که افراد زیادی به انجام آن برجسته سازی گونه علاقمند باشند.

 

پروتزگونه از سال 1956 مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان یک روش زیبایی بی خطر و موثر مورد تایید قرار گرفته است. پروتزگونه از مواد ترکیبی مختلفی ساخته می شود که از مواد نسبتا سفت تا مواد انعطاف پذیر متغیر هستند. پروتز گونه در شکل ها و اندازه های مختلف است و اغلب آنها را می توان به صورت سفارشی و با توجه به ساختار مخصوص صورت ساخت. بعضی از انواع پروتز گونه از قبیل پروتزهای ساخته شده از جنس سیلیکون، با بافت ادغام نمی شوند و به راحتی می توان آن را بعدا جدا کرد. پروتزهای استخوان گونه دیگر، مثل پروتز هیدروکسی آپاتیت، با بافت طبیعی استخوان ادغام و بخشی از ساختار گونه می شود.

 

 

 و ادامه مقاله

برای دانلود کلیک کنید