روش های افزایش بازدید وب سایت + ورودی گوگل

- روش های افزایش بازدید وب سایت + ورودی گوگل

روش های افزایش بازدید وب سایت + ورودی گوگل

امروزه دیگه هر وبمستر و مدیر کسب و کاری چه در فضای وبسایت و چه در سوشیال مثل اینستاگرام، لینکدین و … می دونه که یکی از بارزترین و موثرترین ارکان اصلی سایت که هم می تونه براش بازدید بیاره و هم فروش کنه، بحت تولید محتواست.

در همین راستا تو این فیلم آموزشی سئو روش هایی رو برای تولید محتواهای جذاب تو سایت معرفی کردم که می تونه براتون هم بازدید بیاره و هم ورودی سایتتون از گوگل رو افزایش بده، که مسلماً پرمخاطب و پرسرچ هم هستن تو گوگل.

روش های افزایش بازدید وب سایت

من چند شیوه جذاب در مقوله بحث شیرین و پرچالش تولید محتوا و نشر مطرح کردم که می آموزین چطور دقیقاً:

محتواهایی که کاربران بدنبال اونها هستن!
محتواهایی که بیشتر در مورد اونها سوال دارن؟
محتواهایی که بدنبال پاسخ براشون هستن؟!
رو پیدا و در سایت خودتون به عنوان یک مطلب جدید منتشر کنین. (خیل جالب و خفنه)

حالا که با روش های جدید و ابتکاری تولید محتوا در سایت آشنا شدین و ذهنیت و دیدتون نسبت به خلاقیت و ابتکار در تولید محتوا باز شد، نوبت به این می رسه که محتواهای تولید شده رو نزد گوگل سئو کنین. یعنی محتوایی که تولید کردیم رو با کلیدواژه های هدف بتونیم برسونیم به صفحه اول گوگل.

اینقدر لذت بخشه که شما یه محتوایی رو در سایت بارگذاری می کنین و با روش ها و تکنیک های سئو گفته شده این دوره آموزشی سئو، هر چند روز شاهد رشد و گاهاً نزول که طبیعی است در گوگل خواهید بود. اینکه الان صفحه ۱۲ هست، دو روز بعد میاد صفحه ۱۰ و همینطور این مسیر تکامل تا صفحه اول رو با چشمهای خودتون می تونین نظاره گر باشین.

البته در این مسیر مسلماً چالش ها، خطرات و رقیبان بسیاری وجود داره که باید با اونها مبارزه کنین و بجنگین تا پیروز بشین.

مثلاً اومدین صفحه سوم و الان بیشتر از یکماه هست STOP خوردین و یا دائماً در حال جابجایی رتبه هستین؛ امروز صفحه دوم و چند ساعت بعد یا فردا صفحه سوم و یا چهارم و…….. بهرحال اینها زیبایی سئو است.

در نهایت با سخت کوشی و خلاقیت و آموزه های این بخش می آموزین که خودتون رو برسونین به صفحه اول گوگل، چون دیگه الان شما نقشه موفقیت سئو سایت خودتون رو دارین.

برای دانلود کلیک کنید