نقشه آفلاین گوگل هیبرید ایران 2021 بزرگنمایی 16x

- نقشه آفلاین گوگل هیبرید ایران 2021  بزرگنمایی  16x

نقشه آفلاین گوگل هیبرید ایران 2021 بزرگنمایی 16x

نقشه آفلاین گوگل هیبرید ایران

بروزرسانی نقشه: 1400/01/15 ( بزرگنمایی 16x)

 

اگر اهل گشت و گذار هستید و یا به بازدید از مکان های مختلف علاقه ‌مندید، حتما از اهمیت به همراه داشتن یک نقشه مانند نقشه آفلاین گوگل هیبرید ایران مطلع هستید. این روز‌ها کمتر کسی را می توان یافت که با پرس و جو به دنبال یافت آدرس مکانی باشد. با پیشرفت فناوری، روش های سنتی و قدیمی جای خود را به روش های مدرن امروزی داده‌اند.

امروزه کاربران می‌توانند تنها با استفاده از گوشی هوشمند خود به راحتی به نقشه شهرها و راه های ایران دسترسی داشته باشند. نقشه آفلاین گوگل هیبرید ایران، راه ها و جاده ها را به خوبی نمایش داده و شما را برای رسیدن به مقصد راهنمایی می کند.

اما برای استفاده از این نقشه ها نیازمند دسترسی به اینترنت هستید که شاید از لحاظ هزینه بالا و ضریب پایین پوشش اینترنت در کشورمان مقرون به صرفه نباشد. اینجاست که یک نقشه آفلاین حلال مشکلات خواهد بود. با استفاده از نقشه آفلاین گوگل هیبرید ایران و از طریق GPS گوشی شما می توانید به سادگی مکان های مورد نظر را یافته و طی طریق نمایید. 

 نقشه آفلاین گوگل هیبرید ایران تنها نقشه ماهواره ای در میان نقشه‌های موجود محسوب می‌شود.

 اکنون شما می توانید نقشه آفلاین گوگل هیبرید ایران را به‌همراه نقشه راه ها و شهرها و مسیرهای اصلی و فرعی داخل شهری بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشید تا بدون احتیاج به اینترنت و از طریق یک اپلیکیشن و GPS گوشی، مکان های مورد نظر خود را جستجو و مسیریابی نمایید.

  

توضیحات:

* لطفا راهنمای فارسی را از اینجا دانلود کنید.

* جهت ارتباط و تماس با ما به اینجا بیایید.

* آموزش ها و فایل های مورد نیاز را در اینجا مشاهده کنید.

* فرمت نقشه آفلاین گوگل مپ ایران sqlitedb. است.

* حجم نقشه آفلاین گوگل مپ ایران حدود 9.23 گیگابایت است.

* توضیحی در مورد فایل‌های دو قسمتی:

با توجه به اینکه سرور فایل‌سل به صورت خودکار فایل‌های آپلودی را تغییر نام می دهد. لازم است که پس از دانلود فایل‌ها و قبل از اکسترکت کردن فایل‌ها، ابتدا نام فایل‌ها را تغییر دهید:

فایل
 IR-Hybrid-2020-16x-part1_1231406_8656.zip
را به
 IR-Hybrid-2020-16x-part1.zip
 
و فایل 
 IR-Hybrid-2020-16x-part2_1231406_2744.zip
را به
 IR-Hybrid-2020-16x-part2.zip
تغییر نام دهید.
سپس فایل ها را در کنار هم گذاشته توسط نرم افزار WinRaR اکسترکت کنید.
اگر بدون انجام روش بالا، اکسترکت کردن را انجام داده باشید به احتمال خیلی زیاد فایل ها corrupt می شوند. و غیر قابل استفاده. در این حالت می‌بایستی مجددا فایل‌ها را دانلود کرده و سپس روش بالا را روی فایل ها اجرا کرده و بعد از آن اکسترکت کنید.

برای دانلود کلیک کنید