ارائه کنفرانس و پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازاریابی – استراتژی بازاریابی برای مرحله ورود به بازار

- ارائه کنفرانس و پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازاریابی - استراتژی بازاریابی برای مرحله ورود به بازار

ارائه کنفرانس و پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازاریابی – استراتژی بازاریابی برای مرحله ورود به بازار

 

 

 

 

 

 

 

 مدیریت استراتژیک بازاریابی

 

استراتژی بازاریابی برای مرحله ی ورود به بازار

 

 

لازم به ذکر است که اطلاعات و گردآوری این مقاله و مطالب پاورپوینت توسط دانشجوی ارشد رشته مدیریت بازرگانی منحصرا برای همین فروشگاه تهیه و تحقیق شده و بسیار معتبر و کامل است و بخش طراحی گرافیکی پاور پوینت و تمیزکاری ها و ساخت اشکال و زیبا سازی آن توسط متخصص کامپیوتر منحصرا برای همین فروشگاه طراحی و تولید شده تا بتواند زیبای بصری زیادی داشته باشد و پاورپوینت را از کل کلاس مجزا کرده و بهترین جلوه را داشته باشد و همچنین از هیچ تمپلت آماده نرم افزارپاورپوینت استفاده نشده و همه اسلاید ها دست ساز هستند تا کاری که ارائه می دهید یونیک و منحصر به فرد باشد !

این پاورپوینت بسیار زیبا و تمیز بوده و صفحات به هیچ عنوان شلوغ نیستند

لازم به ذکر است که فایل پاورپوینت کاملا لایه باز است و می توانید بدون هیچ محدودیتی آن را ادیت و تصحیح و حذف و اضافه کنید و برای راحتی شما عزیزان هیچ گونه قفلی بر روی آن اعمال نشده است.

یک نکته ی بسیار ارزشمند در مورد این فایل این است که تمامی فونت ها و … به همراه فایل اصلی اَتَچ شده و با عث می شود تا بهم ریختگی نداشته باشد

و از طرف دیگر

اکثر متن ها تبدیل به پیکچر شده تا با خیال راحت روی گوشی ، تبلت و انواع ویندوز ها و لپتاپ ها به راحتی و بدون کوچکترین بهمریختگی متن قابل اجرا باشد

 

فایل پاورپوینت شامل 49اسلاید ( حاوی متون و عکس و اسلاید معرفی و اسلاید پایانی برای تشکر است)

این کنفرانس پاورپوینت حاوی مطالب زیر است :

اسلاید معرفی
چالشهای استراتژیک بررسی شده

چقدر تازه و جدید ؟

نمودار جدید برای کمپانی جدید برای بازار

ماتریس محصول بازار

اهداف شرکتها از توسعه بازار و معرفی محصول جدید به بازار

استراتژیهای مربوط به اقلام بازار : آیا بهتر است یک پیش گام باشیم یا یک پیرو؟

پیشگامان موفق

7 مزیت استراتژی پیشگام

توضیح تک تک موارد 7مزیت

موانع ورود

نمودار مرتبط با توضیحات

استراتژی پیرو شامل 5 مزیت به همراه توضیح تک تک آنها

نمودار سهم بازار

نمودار های تکمیلی و جدول سهم بازار

عوامل تعیین کننده موفقیت شرکتهای پیش گام و شرکت های پیرو

بازار محصول جدید

توضیح مختصر درباره شرکت نوآور اِنویدیا

شرط موفقیت شرکت پیرو

3 استراتژی شرکت های پیشگام به همراه توضیحات

اجزای طرح بازاریابی ویژه یک استراتژی نفوذ در بازار انبوه

اجزای طرح بازاریابی استراتژیک ویژه شرکت های پیشگام

ملاحظات بیشتر هنگام پیش گام شدن در بازارهای جهانی

معامله تهاتری (پایاپای) Barter

خرید متقابل (معامله موازی):Counter purchasing

معامله جبرانی: Compensation Trading

معامله بای بک (بیع متقابل) Buy Back

 

معامله افست(مبادله متوازن کننده) Offset

مبادله انتقالی(جبران سه جانبه) Switch Trade or Triangular Compensation

موافقتنامه های همکاری Corporation Agreement

تجارت متقابل چند منظورهHybrid Counter-trade Agreement

کرایهLeasing

فلوچارت مربوط به توضیحات

مالکیت واحد

اجزای طرح بازاریابی ویژه یک استراتژی نفوذ در بازاری بسیار خاص

اجزای طرح بازاریابی ویژه یک استراتژی ورود موقت

 

اسلاید تشکر و پایان

 

فایل پاورپوینت شامل 49اسلاید ( حاوی متون و عکس و اسلاید معرفی و اسلاید پایانی برای تشکر است)

 

فروشگاه تخصصی فایل :   http://shield1990.sellfile.ir

لطفا توجه داشته باشید که این فایل برای ارائه در دانشگاه ، ارسال به عنوان تمرین برای استاد ، کنفراس علمی در شرکت و موسسات می باشد هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ای به جز این فروشگاه اجازه ی فروش این فایل را ندارد ، پس توجه فرمایید که فروش مجدد این فایل ویا انتشار رایگان آن در فضای مجازی ممنوع است ، تشکر از توجه شما

برای دانلود کلیک کنید