آموزش جامع تزریقات و انواع پانسمان

- آموزش جامع تزریقات و انواع پانسمان

آموزش جامع تزریقات و انواع پانسمان

تجویز ایمن و مطمئن داروها نیازمند دانش در ضمینه های مختلف از جمله دانش تئوری و بالینی تجویز دارو،دانش داروشناسی و توانایی محاسبه بالینی داروها میباشد.برای اطمینان از روش تجویز دارو باید شش اصل اساسی رعایت شود.

 

این فایل با فرمت pdf و در 43 صفحه شامل شش اصل اساسی در تجویز دارو،روشها و تکنیک های مختلف تزریقات،ابزار تزریقات به همراه ویژگی آنها،روش بکار بردن ابزار تزریق و کاربرد آنها،عکس های مختلف آموزش روشهای تزریق و ابزار تزریق،موارد تزریق ایمن،طریقه تست انواع پنی سیلین،انواع واکسن ها و مقدار تجویز و نحوه تزریق آنها،تزریق داخل داخل شریانی،انواع سرمها و کاربرد آنها،مایع درمانی،سرمهای TPN،

 

انواع بخیه،انواع نخهای بخیه،چسب بخیه یا جراحی

 

انواع پانسمان،آناتومی و فیزیولوژی پوست،تقسیم بندی زخمها،شرایط التیام زخم،پانسمان های سنتی،پانسمان های مدرن و چگونگی عملکرد آنها و … بخشی از مهمترین مطالب این فایل می باشد.

 

علاقمندان به دریافت این فایل پس از انجام کامل مراحل خرید و پرداخت مبلغ اندک(7850 تومان) بلافاصله فایل و لینک دانلود آن را در صفحه آخر خرید و نیز در ایمیل خود دریافت خواهند نمود.

 

در صورت هرگونه نارضایتی از فایل و یا اشکال در دانلود فایل پس از پرداخت هزینه ،حداکثر تا 48 ساعت مشکل را به آدرس زیر ایمیل فرموده تا در اسرع وقت مشکل برطرف و یا وجه شما استرداد داده شود.

 

 

 

برای دانلود کلیک کنید