60 کلید طلایی برای دستیابی به اعتماد به نفس

- 60 کلید طلایی برای دستیابی به اعتماد به نفس

60 کلید طلایی برای دستیابی به اعتماد به نفس

60 کلید طلایی برای دستیابی به اعتماد به نفس

 

 

 

تعداد صفحات:14

 

فرمت فایل اصلی:PDF

 

فرمت فایل دانلودی:zip

 

حجم:411 کیلوبایت

 

————————————————————————————————————————————-

 

اعتماد به نفس یعنی شخص نسبت به قابلیت انجام کارهایش چه باوری در درون خویش دارد! شاید شما هم دیده باشید بعضی از اشخاص هنگامی که می خواهند کاری را آغاز کنند، نخست کار را خیلی بزرگ و دشوار و سخت می کنند و بعد احتمال زیاد انجام آنرا به بعد موکول می کنند و یا در اواسط راه خیلی خسته میشوند و رهایش می کنند. این اشخاص نمی دانند که اعتماد به نفس پایینی دارند وگرنه به آسانی از عهده انجام آن کار بر می آیند.

 

اعتماد به نفس یکی از نخستین لازمه های موفقیت است، اشخاص موفق اغلب اعتماد به نفس بالایی دارند.افراد با اعتماد به نفس بالا به آسانی به بیان خواسته های خویش می پردازند و در کارهای خویش و ارتباطات خود موفق تر هستند. اغلب اشخاص برای رسیدن به موقعیت دلخواه خویش و موفقیت تنها به قدری اعتماد به نفس احتیاج دارند.

 

 

———————————————————————————————————————————— 

 

بخشی از محتوایات این فایل:

40-هنگامی که در یک مجموعه کار می کنید، تنها مهم نیست که خودتان خوب و بی عیب باشید. در نظر داشته باشید حتی درصورتی که یک نفر هم در جمع درست کار نکند، باز نتیجه کاملاً مطلوب حاصل نمی شود. بنابراین برای حصول به نتیجه دلخواه، در حرکت های جمعی به اشخاص ضعیف بیش تر توجه کنید و با همسو کردن آنان با گروه، موفقیت جمع را تضمین کنید.

41-درصورتی که در معاشرین شما کسی وجود دارد که با روحیه شما سازگار نیست و یا با هم تفاهم ندارید، با کم کردن تدریجی ارتباط خویش با آن فرد، وی را از دایره رفت و آمدهای خویش حذف کنید. ِن خودتان باشید.

42-بهترین خودتان باشید.

هنگامی که که تمام سعی تان را برای به کاربستن روش ها و رسیدن به هدف هایتان بکار می بندید، علاوه بر به دست آوردن نتیجه ی مناسب، احساسی فوق العاده نسبت به خودتان پیدا می کنید. یکی از راه های ساختن اعتماد به نفس سعی برای بهترین بودن است. به کار بردن تمام توانایی و اطلاعات در راستای رسیدن به مقصود به شما کمک میکند تا علاوه بر کسب نتیجه دلخواه ، اعتماد به نفسی دوچندان را بدست بیاورید. این حس موثر به شما امکان میدهد تا از ریسک کردن نترسید و به بالاتر (Zone Comfort ( سادگی پای خویش را از منطقه ی امن عادت ها قرار دهید.

43-به سایرین کمک کنید تا خصوصیت های شایسته خویش را آشکار کنند.

44-درصورتی که اطرافیان شما همه تلاش خویش را انجام داده اند، ولی نتوانسته اند از عهده مسئولیتی که شما به آن ها داده اید بربیایند، نگذارید تلاششان را بی فایده تلقی کنند و با تشکر از تلاش آنان روحیه شان را تقویت کنید.

45-در گردهم آیی های خودمانی چنانچه کسی در خصوص موضوعی اظهار نظر کرد یا بر خلاف سلیقه شما سخنی به میان آورد، با انتقادهای تند و گزنده وی را خجالت زده نکنید، به یاد داشته باشید انتقاد سازنده با توهین متفاوت است.

 

 

 

اگر هرگونه سوال یا مشکلی در رابطه با ای محصول یا فروشگاه دارید میتوانید با بخش پشتیبانی ما در میان بگذارید

برای دانلود کلیک کنید