پاورپوینت ارائه هپاتیت های ویروسی (Viral Hepatitis)

- پاورپوینت ارائه هپاتیت های ویروسی (Viral Hepatitis)

پاورپوینت ارائه هپاتیت های ویروسی (Viral Hepatitis)

قابل توجه تمام اساتید و دانشجویان محترم: 

یک پاورپوینت بسیار عالی، کامل و جامع درمورد هپاتیت های ویروسی (Viral Hepatitis)

پاورپوینتی کامل و جامع درمورد این بیماری که قابل استفاده برای تدریس اساتید محترم، ارائه کلاسی، سمینار و تحقیق دانشجویان عزیز می باشد. 

تعداد اسلاید: 95 اسلاید، بسیار حرفه ای به شکل 90درصد فارسی و 10درصد انگلیسی که مانند تمام محصولات ما قابل تغییر و اصلاح می باشد (که البته نیاز ندارد).

دوستان عزیز در تهیه این پاورپوینت کمال دقت درگزینش و چینش مطالب از مهمترین رفرنس های پزشکی به همراه تعداد زیادی از تصاویر آزمایشگاهی تشخیصی و شماتیک با کیفیت فوق العاده و مرتبط با مطالب استفاده شده است. لذا با خیال کاملا راحت خرید نمایید.

مطالب شامل: مقدمه، توضیحات اولیه، انواع هپاتیت های ویروسی

هپاتیت A: تعریف، ساختار ویروس، نحوه انتقال و اپیدمیولوژی، نحوه بیماری زایی، یافته های بالینی و علائم، تشخیص آزمایشگاهی، درمان و پیشگیری.

هپاتیت B: تعریف، ساختار ویروس، نحوه انتقال و اپیدمیولوژی، نحوه بیماری زایی، یافته های بالینی و علائم، تشخیص آزمایشگاهی، درمان و پیشگیری.

هپاتیت C: تعریف، ساختار ویروس، نحوه انتقال و اپیدمیولوژی، نحوه بیماری زایی، یافته های بالینی و علائم، تشخیص آزمایشگاهی، درمان و پیشگیری.

هپاتیت D: تعریف، ساختار ویروس، نحوه انتقال و اپیدمیولوژی، نحوه بیماری زایی، یافته های بالینی و علائم، تشخیص آزمایشگاهی، درمان و پیشگیری.

هپاتیت E: تعریف، ساختار ویروس، نحوه انتقال و اپیدمیولوژی، نحوه بیماری زایی، یافته های بالینی و علائم، تشخیص آزمایشگاهی، درمان و پیشگیری.

توجه: تصویر این آیتم، تصویر اسلاید های ابتدایی این محصول می باشد. لطفا برروی آن کلیک کنید و آن را مشاهده نمایید.

برای دانلود کلیک کنید