مقاله پایگاه داده سیار MDS

- مقاله پایگاه داده سیار MDS

مقاله پایگاه داده سیار MDS

تعداد صفحات: 74صفحه

نوع فایل: Word

سیستم پایگاه داده سیار یا متحرک یا به اختصار MDS به سیستمی گفته می‌شود که قابلیت‌های یک پایگاه داده کامل را به صورت کاملاً متحرک داشته باشد. همان‌طور که از اسم سیستم پیدا است این نوع از پایگاه داده، یک سیستم سیار است که به دو صورت کابلی و بی‌سیم می‌تواند ارتباط برقرار کند. MDS، پایگاه داده‌ای است که می‌تواند توسط یک دستگاه محاسباتی سیار از طریق شبکه سیار متصل شود به‌طوری که کلاینت و سرور دارای ارتباطات بی‌سیم هستند. همچنین یک حافظه نهان برای حفظ داده‌ها و تراکنش‌ها، هنگام قطع اتصال نگهداری می‌شود.

. امروزه با ظهور پایگاه‌های داده سیار، کاربران می‌توانند با تلفن‌های هوشمند خود و یا رایانه جیبی با پایگاه‌های داده سیار به تبادل اطلاعات از راه دور، بدون هیچ‌گونه نگرانی در مورد زمان یا فاصله بپردازند.

معرفی پردازش ابری-ویژگی‌های سیستم پایگاه داده سیار- نیازمندی‌های پایگاه داده‌های سیار- دسته‌بندی انواع داده- داده‌های وابسته به محل- انواع پرس‌وجو در بانک اطلاعات سیار- مدل‌های حفظ امنیت داده در بسترهای سیار- چالش و چشم‌انداز آینده محاسبات ابری سیار- فضای متریک چند بعدی – پایگاه داده توزیع شده- محرمانگی داده‌ها- تعیین هویت- رفع نقاط کور- خوشه‌بندی- تراکنش کانگرو- کنترل هم‌زمانی در سیستم‌های پایگاه داده سیار- راهکارهای امنیتی- نتیجه‌گیری

برای دانلود کلیک کنید