مدیریت استراتژیک بازاریابی PPT
نام محصول : پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازاریابی
حجم : 4.1 مگابایت
تعداد اسلاید : 55
زبان : فارسی
سال گردآوری : 97
بخش یک: مباحث کلیدی برنامه ریزی بازاریابی
الف- تعریف برنامه ریزی بازاریابی
برنامه ریزی بازاریابی به طور ساده توالی منطقی و مجموعه فعالیتهایی است که منجر به تدوین اهداف و استراتژی های بازاریابی و تنظیم برنامه هایی برای تحقق آنها می شود.
ب-هدف برنامه ریزی بازاریابی
هدف کلی و مقصد برنامه ریزی بازاریابی،شناسایی و ایجاد مزیت رقابتی است.
ج-اهمیت و ضرورت برنامه ریزی بازاریابی برای سازمانها و موسسات امروزی برنامه ریزی بازاریابی به دلایل زیر برای یک سازمان بسیار لازم است :
1-افزایش تلاطم،پیچیدگی و رقابت در محیط بازاریابی وکسب وکار
2-سرعت تغییرات تکنولوژی
3-نیاز سازمان به منظور :
4-نیاز مافوقها برای مطلع شدن و آگاهی یافتن
5-نیاز حوزه های عملکردی غیر بازاریابی جهت کسب حمایت
6-نیاز زیردست ها برای :