فرم کامل و قابل ویرایش قــــرارداد اجـــاره سالـن به صورت ورد 2 صفحه به صورت ورد
فرم کامل و قابل ویرایش قــــرارداد اجـــاره سالـن به صورت ورد 2 صفحه به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.
بسمه تعالی
قــــرارداد اجـــاره سالـــن
این قرارداد ………………… به نمایندگی از سوی آقای ……………………. بعنوان طرف اول و آقای ……………………………. فرزند …………………. شماره شناسنامه ………….. نماینده شرکت/ اداره ……………………………………. آدرس …………………………………………………… شماره تماس : ………………………………… همراه : ………………………………… بعنوان طرف دوم منعقد می گردد .
1- موضوع قرارداد :
این قرارداد جهت استفاده سالن اجتماعات ………………. ( طبقه سوم ساختمان اداری ) با رعایت مقررات داخلی اتاق و صرفاً برای برگزاری مراسم ……………………………………………………… منعقد گردید .
2- مدت قرارداد :
مدت قرارداد از تاریخ ………… لغایت ……….. برای نوبت صبح / بعداظهر میباشد .
توضیح :
تبصره : مدت محاسبه شده برای هر نوبت 4 ساعت و حداکثر ساعت قابل استفاده در یک روز 8 ساعت خواهد بود.
3- ورودی :
توضیح : ورودی سالن اجتماعات پنج میلیــــون ریال ( 5.000.000 ریال ) برای یک نوبت 4 ساعته می باشد و مبلغ به حساب جاری…………………………………. واریز و اصل فیش مذکور حداکثر تا 3 روز قبل از برگزاری مراسم به امور مالی اتاق تحویل گردد .
4- سایر موارد :
1-4 امکانات سالن به تعداد 150 عدد صندلی به همراه تریبون ، سیستم صوت و نور متعارف بوده و سایر موارد اضافی از جمله سیستم پروژکشن ، ترجمه همزمان ، تصویر برداری و … به صورت جداگانه محاسبه و دریافت می گردد .
2-4 تهیه مواد مصرفی ، خدمه ، پذیرائی به عهده برگزار کننده مراسم می باشد که در صورت نیاز با هماهنگی قبلی تــوسط اتاق بازرگانی قابل پیش بینی است . بدیهی است خدمات فوق بصورت جداگانه محاسبه و دریافت می گردد.
3-4 پس از اخذ و رودی در صورتی که به هر دلیل برنامه مورد نظر لغو گردد وجه گرفته شده به هیچ عنوان مسترد نمی گردد و برای رزرو سالن جهت روزهای بعد طبق شرایط طرف اول اقدام می گردد .
4-4 برآورد و اعلام خسارات احتمالی و هرگونه ضرر و زیان وارده به سالن و امکانات آن به عهده طرف اول قرارداد بوده و طرف دوم تعهد می نماید در صورت ایجاد خسارت ، ضرر و زیان آن را پرداخت نماید
برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.
با تشکر