دانلود تحقیق جامع درباره فرهنگ تیمی در Value stores (فروشگاه های Value)
در این فایل خلاصه ای از ترجمه فصل سوم در قالب 56 صفحه Word قرارداده شده است.
این ترجمه براساس آخرین نسخه از کتاب Analyzing Organization Cultures که در سال 2021 چاپ شده است تهیه وتنظیم شده است. نویسنده این کتاب آقای Bruce Fortado است.
بخشی از متن
هر روز، سه “گردهمایی” (یعنی جلسات کارکنان)برگزار خواهد شد. اینها حدود ۱۰ دقیقه به طول میانجامند. همه دعوت شدهبودند که شرکت کنند. اولی صبح، ساعت ۸ یا ۹ صبح و آخری برای خدمه شب بود. کارتهای “اعضای تیم بزرگ” در گردهمآیی ها مورد بررسی قرار گرفتند. این کارتها شامل یک نام، تاریخ، مکان، که اقدام (به عنوان مثال، یک مشتری، یک همتا یا یک برتر)و یک توصیف از کمک به مشتری است. هر دو گروه و افراد را می توان شناسایی کرد. در یک نمونه، مشتری به دنبال یک چسب قوی بود. یکی از اعضای تیم او را به ناحیه چسب برد و تجارب خود را با چندین محصول مورد بحث قرار داد. در یک مثال دیگر، یک مشتری که از ثبت عروس و داماد استفاده میکرد متوجه شد که یک محصول خارج از موجودی است. یکی از اعضای تیم به فروشگاه value در همان نزدیکی زنگ زد و آیتمی را به میز خدمات آورد که مشتری آن را برداشت. در یک مورد دیگر، یک مشتری مزایای چند اسباببازی را با یک عضو تیم که صاحب فرزند بود، قبل از انتخاب اقلام برای فرزندان دوستانش، مورد بحث قرار داد. پس از شنیدن هر داستان، همه کف میزنند. این کارتها به مدت یک ماه بر روی یک تابلوی اعلانات در اتاق استراحت پخش میشوند. سپس هیاتمدیره پاک میشود و به تعداد کمی از اعضای تیم یک کارت هدیه برای ۱۰ نفر داده میشود. هدف از این فرآیند بالا بردن اعضای تیم برای بیرون رفتن و سریع و گرم شدن بود.