پاور پوینت نقش فرهنگ در تبلیغات و برند15اسلاید
•در ابتدای بحث بهتراست تعاریفی از فرهنگ را مورد بررسی قراردهیم:
•به گفته ی ادواردتایلر E.B.Tylor مردم شناس مشهور بریتانیایی، فرهنگ مجموعه ی پیچیده ای است شامل علوم و دانش ها و اعتقادات ، هنرها ، افکار ، عقاید ، صنایع ، تکنیک ، اخلاق ، قوانین و مقررات ، سخن ، عادات و رسوم و رفتار و ضوابط که انسان به عنوان یک عضو از جامعه آن را از جامعه ی خود فرا می گیرد و در قبال آن تعهداتی به عهده دارد.
•رالف لینتون Ralf Linton جامعه شناس و محقق امریکایی ، فرهنگ را چنین توصیف می کند: فرهنگ مجموعه ای از رفتارهای اکتسابی است که بوسیله ی افراد جامعه ی معینی از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود.