ترجمه :On teaching assistant-task assignment problem: A case study

- ترجمه :On teaching assistant-task assignment problem: A case study

ترجمه :On teaching assistant-task assignment problem: A case study

ترجمه :

On teaching assistant-task assignment problem: A case study

مفروضات مدل:

1-تخصیص شیفت‌های کاری آکادمیک و اداری  مساوی دستیار آموزشی (مربی) فوق لیسانس و دکترا 

2-بررسی اولویت های دستیاران آموزشی(مربی) و استادان

3-چرخش در وظایف را قادر ‌سازد

توسعه مدل برنامه ریزی آرمانی

در این بخش, یک مدل GP فرموله شده است برای رسیدگی به  وظیفه دستیار آموزشی می باشد.

مساله تخصیص در بخش دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه بوغازچی انجام شده استقبل از فرمول بندی مساله و پارامترها،متغیر در جدول 1 و 2 به ترتیب ذیل آمده است .

 

از دستیاران آموزشی خواسته میشود که وظایف را براساس جذابیت وعلاقه مرتب کنند واولین وآخرین سودمندی را تعیین کنند پارامتر سودمندی به طور ذیل تعریف میشود:

 

تعداد صفحه :11   نوع فایل : ورد و اصل مقاله

برای دانلود کلیک کنید