چیدمان منزل ، چیدمان اتاق کودک و حتی وسایل چوبی منزلتان را خودتان بسازید

- چیدمان منزل ، چیدمان اتاق کودک  و حتی وسایل چوبی منزلتان را خودتان بسازید

چیدمان منزل ، چیدمان اتاق کودک و حتی وسایل چوبی منزلتان را خودتان بسازید

آیا تا به حال به این اندیشه اید که می توانید لوازم و وسایل دکوری یا مورد نیازتان را با اشکال دلخواه و با الگو برداری از علاقه مندی هایتان بسازید، دست به کار شوید و از ایده و ابتکارات خود استفاده کنید.

در این شماره از مجله به شما یاد خواهیم داد که چگونه یک تخت زیر کار آشپزخانه را به شکل یک کیبورد موزیک بسازید.

طراحی های جالبتر و ایده های متنوع تری در ذهن شماست ، می آموزید که چگونه طرح ها و نقشه های خود را بر روی کاغذ ترسیم کنید. و می آموزید که چگونه به نقشه ها و ترسیمات خود صورت واقعی دهید.

این شماره از مجله به شما می آموزد که چگونه یک میز و صندلی بسیار سبک ولی به نحو شگفت آوری محکم بسازید و در چیدمان منزل  و یا  چیدمان اتاق کودک استفاده کنید.

ساخت یک رخت آویز شیک و مدرن یکی دیگر از آموزش های این شماره از مجله  ماست که علاقه مندان بسیاری دارد زیرا ذهن خواننده را برای ساخت محصولات مشابه باز می کند و زمینه بروز خلاقیت های بساری را در صنعت چوب و نجاری به ارمغان می آورد.

شما با مطالعه این شماره از مجله می توانید بیاموزید که چگونه یک قفسه بندی دیواری مدرن بسازید و چیدمان اتاق خواب خودتان را حیرت انگیز کنید.

در این شماره از مجله  میتوانید نمونه سازه های چوبی که توسط علاقه مندان به نشریه ساخته شده است و تصویر آن برای مجله ارسال شده است را ببینید که بسیار زیبا و هنری هستند. و به شما برای الگو برداری از آنها کمک می کند.

آشنایی با ابزار و وسایل مدرن صنعت چوب و نجاری، و ایده های کاربردی در مورد استفاده از ابزار آلات از دیگر مطالب این شماره از مجله می باشد 

برای دانلود کلیک کنید