دانلود ترجمه مقاله بازتاب ها در مورد استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش حسابداری
دانلود ترجمه مقاله بازتاب ها در مورد استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش حسابداری
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:2015
تعداد صفحه ترجمه:11
تعداد صفحه فایل انگلیسی:6
موضوع انگلیسی :Technological impact on teaching of online managerial accounting
Wikil Kwak*
موضوع فارسی:بازتاب ها در مورد استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش حسابداری
چکیده انگلیسی:Abstract
Using technology in teaching college level Managerial Accounting is an inevitable trend as massive open online courses
(MOOCs) are proposed as cost saving tools for many entry-level college courses. However, its benefits won’t be evident for
several years and there is still much debate among experts (Wall Street Journal, May 12, 2014). Our university is no exception
and we are trying online teaching on a trial basis. I have been teaching online principle-level Managerial Accounting for more
than two years now. From my observations over the past two years, motivated students are doing as well as the face-to-face
students are, but non-highly motivated students struggle and failure rates are high. It may be acceptable to use MOOCs for social
or humanities subjects, but some technical classes like accounting, do not translate effectively as a mechanism to deliver course
content. I tested empirically using a Regression Analysis computer assignment to examine this issue and our class results show
online students underperformed on this assignment compared to in-class students. Our college uses Echo360 for recording
lectures and I made the recording available for the assignment. I provided face-to-face explanations and help for in-class
students, but online students worked primarily by themselves
چکیده فارسی:
آموزش علوم حسابداری نیاز به روش های جایگزین نوآورانه ای دارند که امکان پویایی بیشتر در فرآیند یادگیری دانشجویان و تقویت استقلال آنها به منظور بهبود درک بیشتر و مالکیت موضوعات حسابداری پوشش داده شده در کلاس را بدهد. بدین معنا که، استفاده از ICT برای مقاصد آموزشی، به عنوان یک جایگزین پویا و تعاملی قرار گرفته است که امکان استفاده از دانش را داده و بازخورد فرآیند یادگیری را تقویت می کند. هدف این مقاله بازتاب استفاده از ICT در آموزش حسابداری، به عنوان یک استراتژی برای بهبود فرآیندهای آموزشی و یادگیری در دانشجویان دپارتمان مالی موسسه متروپولیتن فناوری مدلین می باشد.
در این مقاله، یک روش تدریس با ابزار مجازی از طریق یک رابط مجازی از فرمولاسیون حسابداری ارائه شده است. این مقاله، دارای یک هدف آموزشی با ارائه یک ابزار مفهومی و عملی برای تفسیر و آنالیز حسابداری و مباحث مالی در سطح سازمانی میباشد. مشاهده شده است که تعامل بین منطق گراف حسابداری و منطق درک پویا، فرآیندهای آموزش و یادگیری در رشته های حسابداری و امور مالی را تسهیل می دهد. این مورد در انگیزه ی بیشتر و درک معادلات ریاضی در حوزه ی مالی منعکس شده است که به منظور آزمودن دانش آموخته در کلاس درس به کار گرفته خواهد شد.