تست پنی سیلین و روشهای آن

- تست پنی سیلین و روشهای آن

تست پنی سیلین و روشهای آن

یکی از مهمترین کارهایی که در بخشهای اورژانس و تزریقات درهنگام تزریق پنی سیلین توسط پرستاران عزیز انجام میشود تست پنی سیلین میباشد.

انجام درست و صحیح و علمی این کار میتواند از بروز فاجعه ای بزرگ جلوگیری کند.ممکن است بعضی از همکاران پرستار گرامی به دلیل عدم آگاهی از حساسیت انجام تست پنی سیلین و یا به دلیل عدم به روز بودنشان در دانش انجام تست پنی سیلین این پروسیجر مهم را به اشتباه و با همان روش های سنتی انجام دهند که قطعا از ریسک بسیار بالایی برخوردار میباشد.

دراین فایل که در قالب pdf و در 8 صفحه تهیه و تنظیم شده تمامی موارد و آموزش های لازم در جهت انجام درست و دقیق تست پنی سیلین پیش بینی شده است.

دلیل انجام تست پنی سیلین – ساختار پنی سیلین ها – انواع پنی سیلین G- نکات قبل حین و بعد از انجام تست – روش های مختلف تست پنی سیلین و … از مهمترین مطالب ارائه شده در این فایل آموزشی می باشند.

در انتهای فایل منابع جمع آوری این مجموعه نیز ذکر شده است.

استفاده از مطالب بسیار مهم ذکر شده در این فایل می تواند از بروز یک فاجعه و ایجاد مشکلات قضایی برای پرستاران گرامی پیشگیری کند.

علاقه مندان به دریافت این فایل پس انجام کامل مراحل خرید و پرداخت مبلغ ناچیز(2250تومان)بلافاصله در صفحه آخر پرداخت و نیز در ایمیل خود فایل و لینک دانلود آنرا دریافت خواهند نمود.

برای دانلود کلیک کنید