کتاب نورومارکتینگ ( بازاریابی عصب پایه )
بنده، دوستانم و خیلی از افراد دیگر را می شناسم که کتاب های غیر درسی زیادی را خریده اند، اما مطالعه نکرده اند.سوال : اگر کتاب نمی خوانیم، پس چرا می خریم؟
تا حالا چندبار پیش آمده است که وارد یک فروشگاه شده اید و تصمیم داشته اید که 150هزارتومان خرید کنید، اما 250 هزارتومان خرید کرده اید؟
یا تصمیم داشته اید که فقط شلوار بخرید، اما هم شلوار خریده اید، هم پیراهن خریده اید و هم …
سوال : دلیل این رفتار ما چیست؟
مگر تصمیمات ما منطقی نیست؟
پس چرا کتاب می خریم، اما نمی خوانیم؟
چرا آن مشتری به جای سه چرخه، ماشین شارژی خرید؟
چرا به جای 150 هزارتومان، 250 هزارتومان خرید کردیم؟
تعداد صفحه 42