طرح درس و روش تدریس فارسی پنجم، درس 16: وقتی بوعلی، کودک بود

- طرح درس و روش تدریس فارسی پنجم، درس 16: وقتی بوعلی، کودک بود

طرح درس و روش تدریس فارسی پنجم، درس 16: وقتی بوعلی، کودک بود

روش پیشنهادی برای تدریس درس وقتی بوعلی، کودک بود روش  کاوشگری و ایفای نقش می باشد. برای تدریس، چهار گام در نظر گرفته شده است.

گام اوّل: ارائه یک موقعیت پرسش برانگیز، معمّا گونه، مهیّج و غیرمعمول یا عادت شکن، شروع خوبی برای الگوی کاوشگری است. برای ایجاد این موقعیت، باید سطح اطلّاعات علمی دانش آموزان را در نظر داشته باشید و از …

در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 7 صفحه ای آورده شده است. این فایل در دو قالب ورد و پی دی اف تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

اهداف درس:

آشنایی با دانشمند بزرگ ایرانی، ابوعلی سینا
تقویت روحیه پرسشگری در دانش آموزان
پرورش قوّه خرد ورزی و علم جویی در دانش آموزان
تقویت مهارت خوب دیدن
آشنایی با لحن مناسب در خوانش متن
تقویت درک متن با تثبیت آموزه‌های قبلی
آشنایی با نگارش موضوع‌های تحقیقی

 هدیه این محصول : طرح درس فارسی پنجم درس شجاعت – طرح درس آموزش درس روزی که باران می بارید.

برای دانلود کلیک کنید