ربات اندوراید ارسال پیام رگباری در اینستاگرام

- ربات اندوراید ارسال پیام رگباری در اینستاگرام

ربات اندوراید ارسال پیام رگباری در اینستاگرام

 

ربات ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام

از سری ربات های سایت مهارت نیو
 
 
 
امکانات بی نظیر این ربات امکانات بی نظیر متعددی
برای ارسال دایرکت انبوه دارد
امکانات بی نظیر
 
فعال و تست شده

فعال و تست شده به تاریخ یکشنبه 1400/09/06
آخرین نسخه:

بسیار آسان
 

 

 

 

 
بدون نیاز به هزینه به ازاء ارسال

ربات ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام ما یک نرم افزار است که در سیستم شما نصب میشود و هر تعداد که به وسیله آن ارسال نمایید هزینه ای ندارد.

آماده برای ارسال دایرکت به افراد غریبه

اینستاگرام بین ارسال دایرکت به فالوورها و ارسال به افراد غریبه که شما را فالوور نکرده‌اند تفاوت قائل می‌شود و برای ارسال به افراد غریبه محدودیت های زیادی اعمال میکند؛ لذا تنها با در اختیار داشتن اکانت های متعدد و رباتی که بتواند از اکانت های متعدد پشتیبانی کند شما قادر به ارسال دایرکت به افراد غریبه خواهید بود.

نکته مهم درباره قواعد ارسال دایرکت در اینستاگرام

طبق قوانین اینستاگرام، کاربرانی که دایرکت شما را دریافت میکنند، اگر شما را Report یا Block کنند و یا بدون دیدن پیام تان، آنرا Delete کنند، برای شما امتیاز منفی محسوب میشود. از آنجاییکه امکان دیده نشدن (Delete شدن) پیام تان در ارسال به افراد غریبه زیاد است اگر میخواهید برای افراد غریبه دایرکت ارسال کنید، ما نمیتوانیم برای ارسال مداوم دایرکت به این افراد تضمینی داشته باشیم زیرا امکان محدود شدن اکانت شما (به خاطر احتمال دریافت امتیاز منفی) وجود داشته و از کنترل ما خارج است. به هر حال ما این ربات را (به سفارش مشتریان متعدد) به گونه ای طراحی کرده‌ایم که شما بتوانید از اکانت های فرعی به تعداد زیاد در آن استفاده نمایید تا اگر بخشی از اکانت های شما مشمول جریمه شد با ساخت اکانت جدید و جایگزینی آنها بتوانید به کارتان ادامه دهید. اگر ساخت اکانت های متعدد برای شما چالش برانگیز است، میتوانید به آموزش های داخل پکیج مراجعه کنید؛ ما روش های ساخت اکانت اینستاگرام بدون نیاز به شماره تلفن را در آموزش های پکیج شرح دادیم.
البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که اینستاگرام نسبت به ارسال دایرکت به افراد آشنا حساسیت بسیار کمتری دارد، بویژه اگر آن افراد با شما تعامل داشته باشند. ما توضیح دقیق تر درباره پرونده اکانت ها و سیستم امتیاز دهی اینستاگرام را در جزوه آموزشی داخل پکیج شرح داده‌ایم.

قیمت / خرید ربات ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام

ربات ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام

15%
قیمت:35000تومان تومان رفتن به صفحه خرید آیا ربات ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام ارزش خرید به این قیمت را دارد؟ چرا قیمت ربات ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مقرون به صرفه است و ارزش خرید بالایی دارد
پاسخ در فایل صوتی متن فایل صوتی ×

چرا قیمت ربات ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مقرون به صرفه است و ارزش خرید بالایی دارد؟

خب در بحث قیمت و مقرون به صرفه بودن شما باید ابتدا یک مقایسه قیمتی داشته باشین بین محصولات ما و دیگر روش های تبلیغاتی. ما مطمئنیم که قیمت محصولات ما کاملا رقابتی است و از خیلی روش های تبلیغاتی دیگر قیمتش پاینن تر است. حالا خودتون می تونین تحقیق کنین با روش هایی مثل اس ام اس بیلبورد های سطح شهر و تراکت های کاغذی مقایسه کنین و قیمت ها رو بسنجین. حالا سوای از بحث قیمتی محصولات و ابزارهای ما معمولا 3 مزیت عمده دارند که در دیگر روش های تبلیغاتی خیلی سخت می تونین اینها رو پیدا بکنین. حالا این مزایا رو بهتون شرح می دهم.
مزیت اول دیده شدن صد در صده! چون ما معمولا با پلتفرم های پرطرفدار و به روز جلو می ریم پلتفرم هایی مثل اینستاگرام، تلگرام و واتساپ و سایت های پرطرفدار این چنینی. اون تبلیغاتی که در این پلتفرم ها اتفاق می افته چون به روز هست و مردم دنبالش هستن و پرطرفدار هست قطعا از نظر دیده شدن درصد بالایی دارن
ولی روش هایی مثل اس ام اس و تراکت های کاغذی خیلی قدیمی هستن و ممکنه مردم به اونها اهمیت ندهند. و اونها رو نادیده بگیرنده. پس مزیت اول محصولات ما به خاطر بروز بودنشون دیده شدن صددرصد هست.
مزیت دوم هدفمند بودنه. یعنی ما سعی کردیم ابزارها یا محصولات خودمون رو طوری طراحی کنیم که بشه به واسطه اونها تبلیغات هدفمندتری رو منتشر کرد. حالا روش هایی که سعی کردیم از اونها استفاده کنیم این هستش که ما بیایم افرادی که در گروه های خاصی فعالیت می کنند در دسته بندی های خاصی وارد سایت میشن و اونجا اسم خودشون رو ثبت می کنن و یا در جاهای خاصی که اینها کامنت می گذارند یا لایک میزنن یا فعالیت های دیگه ای که در شبکه اجتماعی انجام می دهند رصد بکنیم و طبق اون دسته بندی ها و موضوعاتی که دنبال می کنند این افراد رو دسته بندی کنیم. این باعث شده که شما می تونین بر اساس زمینه کاری خودتون و بسته به نیاز افراد به خدمات خودتون اونها رو پیدا بکنید و اون تبلیغاتی که می خواهین بهشون ارائه بدین رو هدفمند جلو ببرین. این قضیه در اس ام اس و تراکت و بیلبورد خیلی سخت بشه افراد رو تفکیک کرد.
پس مزیت دوم مزیت هدفمندتر بودن تبلیغات به واسطه ابزارهای تبلیغاتی ما هست
مزیت سوم دائمی بودن ابزارهای تبلیغاتی ما هست یعنی ما در ابزارها و محصولاتی که ارائه می دهیم به ازای تبلیغات هزینه ای دریافت نمی کنیم. فقط اون محصول رو به طور کامل در اختیار شما قرار می دیم تا هر تعداد تبلیغات که مدنظرتون هست به واسطه اونها انجام بدین. این روش خودش به تنهایی خودش یه مزیت رقابتی فوق العاده ست. به خاطر اینکه شما ممکنه به واسطه تبلیغاتی که با ابزارها و محصولات ما انجام می دین بتونین در همون روزهای اول چند برابر پول اون ابزار رو به دست بیارین. حالا این ممکنه در همون روزای اول اتفاق بیفته، ممکنه در چند هفته اول اتفاق بیفته و یا نهایت در چند ماه اول ولی این محصول یه محصول دائمی هست که شما تهیه می کنین. شما در سال اول یه هزینه ای پرداخت می کنین برای خرید محصول. و در سال های بعدی می تونین با یه هزینه مختصری اونها رو تمدید بکنید. بدون اینکه نیاز باشه به ازای تبلیغات و بهره ای که از این محصولات می برین هیچ هزینه اضافی پرداخت کنین.

<
ربات دایرکت انبوه اینستاگرام ما جز معدود ربات هایی است که برای فعالیت کردن روی پیج شما نیاز به رمز عبور پیجتان ندارد همچنین نرم افزار ما در پس زمینه هیچ گونه اتصالی به اینترنت ندارد و کار مخفیانه ای انجام نمیدهد

تصاویری از ربات

 
 

برای دانلود کلیک کنید