راهنمای رقیق سازی داروها و شرایط نگهداری داروهای رقیق شده

- راهنمای رقیق سازی داروها و شرایط نگهداری داروهای رقیق شده

راهنمای رقیق سازی داروها و شرایط نگهداری داروهای رقیق شده

رقیق سازی اشکال دارویی تزریقی از پرکاربردترین و مهم ترین رکنهای دارودرمانی خصوصاً در داروسازی بیمارستانی است. مطالعه و کاربرد درست محلولها جهت این امر، جلوگیری از رخداد ناسازگاری بین داروهای حل شده در یک محلول، و همچنین نحوه ی نگهداری داروهای رقیق شده و میزان پایداری آنها، تنها از طریق اطلاع از خصوصیات فیزیکوشیمیایی داروها و آخرین مطالعات انجام شده بر میزان آلودگی میکروبی داروهای رقیق شده امکانپذیر است. اهمیت این موضوع نه تنها در حفظ اثرگذاری (efficacy) داروها، بلکه در جلوگیری از انتقال عفونت بین بیماران مصرف کننده ی بسته های دارویی
رقیق شده ی چند دوزی مبرهن است.

این فایل که در قالب pdf و در 23 صفحه تهیه و تنظیم گردیده است شامل تمامی نکات در مورد طریقه استفاده – ناسازگاری ها – مدت زمان نگهداری در محیط و یخچال در مورد داروهای ذیل بوده واطلاعات جامعی در خصوص این داروها در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

آتراکوریوم – آتروپین – استرپتوکیناز – استیل سیستئین – افدرین – ایمی پنم – پتاسیم کلراید – پتدین – پروپرانولول – پروتامین سولفات – پرومتازین – پنتوپرازول – پنیسیلین جی – تیوپنتال – دانترولن – دکستروز 20% و 50% – دگزامتازون – دوپامین – دوبوتامین – دیازپام – دیگوکسین – رانیتیدین – رمی فنتانیل – ساکسنیل کولین – سایمتیدین – سفتریاکسون – سفتی زوکسیم – سیپروفلوکساسین – فنتانیل – فنوباربیتال – کلیندامایسین – کلسیم – سفازولین – کتامین – مورفین و … بخشی از داروهای آمده در این فایل جامع آموزشی می باشد.

علاقمندان به دریافت این فایل پس از انجام کامل مراحل خرید و پرداخت مبلغ اندک(7800 تومان) بلافاصله فایل و لینک دانلود آن را در صفحه آخر خرید و نیز در ایمیل خود دریافت خواهند نمود.

در صورت هرگونه نارضایتی از فایل و یا اشکال در دانلود فایل پس از پرداخت هزینه ،حداکثر تا 48 ساعت مشکل را به آدرس زیر ایمیل فرموده تا در اسرع وقت مشکل برطرف و یا وجه شما استرداد داده شود.

Heartman.ghasemabadi@gmail.com

برای دانلود کلیک کنید