دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی و دیجیتال مارکتینک

- دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی و دیجیتال مارکتینک

دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی و دیجیتال مارکتینک

تمامی کارهایی که در اینترنت و فضای مجازی با هدف کسب درآمد انجام می شود را کسب و کار اینترنتی گویند. برای موفق شدن در این راه و کسب درآمد باید نکات و اصول زیادی را رعایت کرد در غیر این صورت از نظر زمان، انرژی و سرمایه ضرر خواهید کرد.

مزایای کسب و کار اینترنتی:

1- ارزان بودن
در راه اندازی کسب و کار آنلاین تنها نیازمند به اینترنت هستید و سرمایه اندکی برای راه اندازی لازم است از این رو ریسک پذیری این نوع کسب و کارها پایین است. اگر شما بخواهید یک کسب و کار سنتی را آغاز کنید مسلما در همان ابتدا سرمایه زیادی را می طلبد و درصد ریسک این کارها نیز زیاد است.

2- عدم محدودیت در زمان و مکان
شما می توانید در منزل خود توسط یک رایانه متصل به اینترنت، کسب و کار اینترنتی را انجام دهید و نیازی به اجاره یک مکان خاص نیست. همچنین می توانید در هر زمان از شبانه روز روند کسب و کار اینترنتی خود را پیگیر شوید و وقت آزاد زیادی در اختیار خواهید داشت؛ در نتیجه هزینه های اضافی چون هزینه رفت و آمد به محل کار و… حذف می شوند.

3- خودتان رئیس هستید
در کسب و کار اینترنتی تنها شما هستید که هم به عنوان کارمند و هم به عنوان رئیس، کارها را در دست می گیرید. البته برخی از کسب و کارهای اینترنتی بزرگ نیازمند به نیروی کار بیشتری هستند.

4- همزمان دارای چند کسب و کار اینترنتی باشید
یکی از بهترین مزیت های کسب و کار اینترنتی این است که شما محدود به راه اندازی و اداره تنها یک کسب و کار نیستید! با گسترش و رونق یافتن کسب و کار اینترنتی خود، می توانید در کنار آن اقدام به راه اندازی یک کسب و کار جدید نمایید.

5- گرایش عمومی مردم
امروزه تمایل مردم به خرید اینترنتی بسیار افزایش یافته است و می توان گفت به امری ضروری تبدیل شده است. دلایل این امر را می توان: مقایسه راحت محصولات، تنوع بالای محصولات در شهرهای مختلف، عدم حضور فیزیکی در مکان، ترافیک شدید در شهرهای بزرگ، بهبود امکانات و زیر ساخت های لازم چون درگاه های بانکی و… دانست.

6- انعطاف پذیر بودن
در کسب و کارهای اینترنتی شما به راحتی و به سرعت می توانید تغییرات دلخواه خود را همواره اعمال کنید. ولی در کسب و کارهای فیزیکی و عادی انجام کوچکترین تغییری هزینه بالایی را می طلبد.

برای دانلود کلیک کنید