مغز متفکر گامبی بنکو با تدریس استاد بزرگ میلوژ راتکوویچ

- مغز متفکر گامبی بنکو با تدریس استاد بزرگ میلوژ راتکوویچ

مغز متفکر گامبی بنکو با تدریس استاد بزرگ میلوژ راتکوویچ

 

 

 

 

 

 

 

 

مغز متفکر گامبی بنکو با تدریس استاد بزرگ میلوژ راتکوویچ!

Win with Benko Gambit by GM Miloje Ratkovic

مدت زمان آموزشبیش از 5 ساعت

 فرمت :MP4

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان

دارای pgn تمامی دوره

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها :کامپیوتر”اندروید”وغیره

قیمت دوره در سایت اصلی:79 دلار

 دارای امتیاز 5 ستاره از کاربران سایت

مغز متفکر شروع بازی گامبی بنکو با تدریس استاد بزرگ میلوژ راتکوویچ!

گامبی بنکو ترکیبی عالی از پرخاشگری کنترل شده و استحکام موقعیتی است – یادگیری آسان‌ترین، بازی کردن آسان‌تر و برای سفید بسیار ناراحت‌کننده است! این سلاحی است که باید در زرادخانه شروع بازی شما در برابر باز شدن پیاده وزیر سفید داشته باشید… و به همین دلیل است که ما دوره کاملاً جدید استادبزرگ میلوژ راتکوویچ گامبی بنکو را برای شما آورده ایم.

آیا به دنبال بازی سنگینی هستید که امتحان خود را پس داده باشد و به سیاه شانس برنده شدن در برابر 1. d4 سفید بدهد؟

ایده پشت این بازی ساده است. پیاده b را واگذار کنید و فشار فوق العاده ای به سمت وزیر دریافت کنید و سفید را در همان ابتدا در خط دفاعی قرار دهید.

آیا از موضع گیری در دفاع اسلاوها خسته شده اید یا گامبی وزیر کاهش یافته است؟ طرفدار بازی های هندی هم نیستید؟

گامبی بنکو ترکیبی عالی از پرخاشگری کنترل شده و استحکام موقعیتی است – یادگیری آسان‌ترین، بازی کردن آسان‌تر و برای سفید بسیار ناراحت‌کننده است!

این سلاحی است که باید در زرادخانه شروع بازی شما در برابر باز شدن پیاده وزیر سفید داشته باشید… و به همین دلیل است که ما دوره کاملاً جدید استاد بزرگ میلوژ راتکوویچ گامبی بنکو را برای شما آورده ایم.

وقت آن است که فوراً به سراغ ژوگولار بروید، و راتکوویچ اینجاست تا به شما نشان دهد چگونه.

وقتی سفید گامبی را قبول کرد چه باید کرد؟ وقتی سفید آن را رد کرد چه باید کرد؟ چه زمانی به سراغ فیل کنارشاه برویم؟ وقتی سفید گامبی را پذیرفت و سپس پیاده را برگرداند چه باید کرد؟

پاسخ تمام سوالات خود را در گامبی بنکو در این آموزش ویدیویی 5 ساعته دریافت کنید و برای پیروزی در برابر سفید 1. d4 مبارزه کنید.

در اینجا چیزی است که شما یاد خواهید گرفت:

  • رهایی از Dlugy . سفید معمولاً برای تشکیل زنجیره پیاده از f3 تا d5 با اهداف وزیر خود می رود. بیاموزید که چگونه برنامه سفید را با یک شکست زودهنگام e6 مختل کنید، و سپس… اجازه دهید Ratkovic به شما نشان دهد که در مرحله بعد چه کاری انجام دهید.
  • مشکلات مدرن . سفید می تواند سعی کند از پیاده d7 عقب مانده سیاه سوء استفاده کند و وزیر خود را بالا ببرد. روش صحیح مبادله پیاده ها را بیاموزید و در ازای آن، ساختار پیاده سفید را با فیل فیانشتو از بین ببرید.
  • 5. ترفند b6 جلوگیری شد . معمولاً سفید به جای گرفتن a6، پیاده b خود را پس از پذیرش گامبی به جلو هل می دهد. چرا؟ برای جذب سیاه به گرفتن آن و هدر دادن سرعت. راتکوویچ به شما نشان می دهد که چگونه به پیشرفت خود ادامه دهید.
  • با فیل برقص سفید سعی می کند با حمله فیل به اسب در f6 به طرف پادشاه سیاه فشار بیاورد. آیا سیاه باید آن را نادیده بگیرد؟ خب، به گفته راتکوویچ، جایگزین بهتری وجود دارد – کنار زدن فیل و به دست آوردن سرعت!
  • یک سفید “آرام” . 4. Nd2 و سفید می گوید: «من پیاده تو را نمی خواهم. من در این مورد سرعت خود را از دست می دهم!» سیاه چگونه باید بازی کند؟ سیاه باید به جای آن پیاده روی c4 را بگیرد… و به فیل شاه فیانچتو کند. بیشتر در فصل 11.

اجازه دهید راتکوویچ به شما نشان دهد که چگونه مهره خود را فعال کنید، ستون های باز یا نیمه باز را بگیرید و از g7فیل خود تا حد امکان استفاده کنید.

GM Miloje Ratkovic [2499 FIDE]

او یک استاد بزرگ صرب با FIDE از 2499 است. او عنوان GM را در سال 2021 به دست آورده است. Miloje برنده بسیاری از مسابقات ملی و بین المللی شده است. او یک بازیکن حرفه ای، مربی شطرنج و پخش کننده انقباض است. استادبزرگ راتکوویچ نیز با Elo 2785 از طرفداران پرشور بلیتز آنلاین است.

 

 

 

برای دانلود کلیک کنید