مجموعه بسیار جذاب درک شروع بازی e4 با تدریس قهرمان اسبق جهان استاد بزرگ ولادیمیر کرامنیک

- مجموعه بسیار جذاب درک شروع بازی e4  با تدریس  قهرمان اسبق جهان استاد بزرگ ولادیمیر کرامنیک

مجموعه بسیار جذاب درک شروع بازی e4 با تدریس قهرمان اسبق جهان استاد بزرگ ولادیمیر کرامنیک

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه بسیار جذاب درک شروع بازی e4  با تدریس قهرمان اسبق جهان استاد بزرگ ولادیمیر کرامنیک

Understanding Chess Openings: 1. e4 

محصول سایت: chessable

مدت زمان آموزشبیش از 10 ساعت

 فرمت :MP4

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها :کامپیوتر”اندروید”وغیره

فیمت دوره در سایت اصلی:159 دلار

 

مجموعه بسیار جذاب درک شروع بازی e4 با تدریس قهرمان اسبق جهان استاد بزرگ ولادیمیر کرامنیک!

چهاردهمین قهرمان جهان
«راهنمای کاربر» خود را برای بازی
و برنده شدن با 1.e4 فاش کرد.

آیا برای به دست آوردن یک لبه با 1.e4 و از دست دادن نخ در مواجهه با یک شروع ناآشنا تلاش می کنید؟ اگر چنین است، پس ما خبر خارق العاده ای را برای شما به ارمغان می آوریم.

چهاردهمین قهرمان جهان، استاد بزرگ ولادیمیر کرامنیک ، به شطرنج باز می گردد. و در آخرین دوره آموزشی خود، او تسلط خود را در 1.e4 به شما منتقل می کند – به شما این امکان را می دهد که به طور ماهرانه در شروع بازی حرکت کنید و از مخالفان پیشی بگیرید.

شطرنج بازان در آن زمان و اکنون نبوغ استراتژیک و سبک بازی هماهنگ ولادیمیر را تحسین می کنند. اما چیزی که بیشتر مردم از دست می دهند این است که او همچنین یکی از بهترین مربیانی است که پیچیدگی های 1.e4 را به شما آموزش می دهد.

ولادیمیر از سال 1984، زمانی که به سختی 10 سال داشت، 1.e4 را بازی کرد و…

این تجربه غنی خود را در باز که اجازه داده او به گریبان مسابقات قهرمانی جهان از گری کاسپاروف در سال 2000 … و دفاع از عنوان در سال 2004 و 2006. این تست شده و – با این حال دستور ولادیمیر از 1.e4 تنها بهتر پس از او بود تاج قهرمان از طریق بیش از 20 سال مسابقات و مسابقات فوق العاده GM پالایش شده است.

امروز، او بینش‌های تاکتیکی و استراتژیکی را که در طول دهه‌ها جمع‌آوری کرده است، با شما به اشتراک می‌گذارد. پس شما هم می توانید …

با 1.e4
مانند قهرمان جهان بازی کنید و برنده شوید


درک شروع بازی شطرنج: 1.e4، قسمت 1 Black’s Sidelines همه علائم تجاری یک دوره شروع بازی شطرنج پنج ستاره را دارد – از تجزیه و تحلیل سطح بالا… برنامه های آماده میان بازی… تا آموزش های مناسب برای بازیکنان.

اما بر خلاف تدارک شروع بازی معمول شما – که فقط روی یک طرف تمرکز دارد – دوره ولادیمیر 1.e4 را از دیدگاه سفید و سیاه بررسی می کند.

با گرفتن نمای 360 درجه از شروع، نه تنها تغییرات حرکت به حرکت را یاد می گیرید. همچنین درک بهتری از طرح‌های موضوعی هر دو طرف به دست می‌آورید… بهترین مربع‌ها را برای پیاده‌ها و مهره‌های خود راحت‌تر بیابید… و موقعیت‌های میان‌بازی را با حداکثر پتانسیل خود بازی کنید.

به این ترتیب، حتی اگر با دریچه ای مواجه شدید که تا به حال ندیده اید، می توانید…

روی درک دقیق خود حساب کنید تا
مسیر رسیدن به مزیت را به شما نشان دهد

اما حتی بهتر از آن:

ولادیمیر همچنین حداقل سه استراتژی را برای مقابله با دفاع‌ها و حواشی اصلی سیاه به شما نشان می‌دهد. این که آیا به دنبال این هستید:

✔️ برای یک لبه کوچک اما پایدار بازی کنید و می توانید تمام مدت بازی را “شیر” کنید
✔️ با یک حمله شیطانی کنار پادشاه معامله کنید 

✔️ یا به موقعیتی دلپذیر و بدون خطر سفر کنید.


برای ارائه بازی مورد نظرتان می توانید روی توصیه های قهرمان حساب کنید.

بخش اول درک شروع بازی شطرنج: 1.e4 به دفاع Caro-Kann، فرانسوی، اسکاندیناویایی و Pirc… و همچنین شروع بازی های عجیب رایج در بازی‌های سطح باشگاهی می‌پردازد. آنچه در این دوره خواهید آموخت:

???? شمارنده سه مرحله ای ساده که نیش را از دهانه های عجیب و غریب مانند 1…a6 می گیرد. بدون نیاز به مطالعه تئوری بیشتر، به یک مزیت دلپذیر بزرگنمایی کنید.

???? طرحی آسان برای به خاطر سپردن در برابر دو فیانچتو. اجازه دهید Nakamura-wannabes به تنظیمات مورد علاقه خود برسند… زیرا وقتی شما 62.5٪ از هیئت مدیره را کنترل می کنید، همه شانس های برنده شدن را دارید.

???? تنها طرح قابل بازی برای سیاه در آلخین. یک آچار میمون را در آن نقشه بیندازید، و شانس حمله طولانی مدت علیه شاه دشمن را خواهید داشت.

???? طرز فکر صحیح در برابر دفاع مورد علاقه باشگاه اسکاندیناوی. احساس فوریت شما می تواند به معنای تفاوت بین برنده شدن در کمتر از 12 حرکت باشد و برابری خسته کننده

???? نحوه جداسازی Pirc Defense. ولادیمیر دو سیستم موقعیتی را به شما نشان می دهد که به شما یک کنترل محکم در مرکز می دهد … به علاوه دو سیستم تهاجمی که مستقیماً به سمت ژوگولار پادشاه دشمن می روند.

???? پاسخی کمتر محبوب به دفاع فرانسوی که به شما حمله ای تقریباً تضمین شده می دهد … منهای نظریه پیچیده و ساختارهای بازی میانی خط اصلی کلاسیک.

???? چگونه دو فیل و ساختار پیاده بهتر را در برابر …Bf5 یا …Bg4 اولیه در Caro-Kann ایمن کنیم . با در دست داشتن این برنده های موقعیتی، اکثر سناریوهای میان بازی و پایان بازی به نفع شما هستند.


به علاوه، هر فصل نیز با خلاصه ای با پیوندهایی به بازی های مدل پایان می یابد. بسیاری از آنها توسط خود ولادیمیر کرامنیک و سایر قهرمانان جهان بازی شده است.

با بهترین بازی‌های آن‌ها در نوک انگشتان شما، گنجینه‌ای از استراتژی‌های برنده بازی میان‌بازی را دارید که می‌توانید آن‌ها را بکشید و برای خودتان استفاده کنید.

برنده شدن با 1.e4 زمانی بسیار آسان تر است که قهرمان جهان چهاردهم را به طور 360 درجه از شروع بازی درک کند. ولادیمیر کرامنیک تقریباً 40 سال طول کشید تا به آن سطح از مهارت دست یابد. اما شما مجبور نیستید زیرا …

خود قهرمان
میانبرهای موفقیت 1.e4 را به شما نشان می دهد!!

برای دانلود کلیک کنید