فرمول اسپری رینگ شو و تایر

- فرمول اسپری رینگ شو و تایر

فرمول اسپری رینگ شو و تایر

فرمولاسیون اسپری رینگ شو و تایر

 

فرمولاسیون اسپری رینگ شو و تایر که توسط مهندسین شیمی ما فرموله شده است و در حال تولید می باشد دارای کیفیت و قدرت شویندگی بالا است.

زیبای تایر بسیار در زیبایی ماشین اهمیت دارد,این فرمول جهت پاک نمودن آثار لنت، دوده، چربی و روغن از روی رینگ استفاده می گردد. 

همچنین آلودگی هایی که بر سطح رینگ می چسبند می توانند باعث افزایش احتمال زنگ زدگی رینگ شوند. رینگ شوی یکی از متداول ترین روش ها برای پاکیزی و تمیزی رینگ خودرو به حساب می آید که با روشی به نسبت آسان و طی چند دقیقه گرد و غبار، لکه های چربی و سایر آلودگی ها را از سطح رینگ پاک می کند، و درخشندگی و تمیزی را به رینگ های اتومبیل شما بازگرداند.

این فرمولاسیون که توسط مهندسین شیمی ما به صورت بومی فرموله شده است می تواند پارامترهای لازم را که شما خواهان آن در تولید هستید را برای شما فراهم نماید.

از لحاظ قیمت تولید و روش تولید خاطر نشان نماییم که با خیالت راحت این فرمولاسیون را از فایل سل تهیه و تولید نمایید.

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این محصول در بازار موجود است و از طریق اینترنت می توانید آن را از شرکت های مواد اولیه فروش تهیه نمایید. 

ویژگی های فرمولاسیون اسپری رینگ شو تایر:

1) دارای غلظت مناسب

2) حذف انواع آلودگی و گرد و غبار

3) قدرت جرم بری و تمیز کنندگی بالا

4) قدرت براق کنندگی فوق العاده بالا

5) مواد اولیه موجود در بازار

6) کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه

7) در حال تولید صنعتی

لازم به ذکر است که قیمت این فرمولاسیون در بازار بیش از یک میلیون تومان است که با توجه به تولید صنعتی این فرمولاسیون می توانید به راحتی و با خیال آسوده و قیمت بسیار پایین آن را از سایت فایل سل دانلود و شروع به تولید نمایید.

یک صفحه پی دی اف

 

برای دانلود کلیک کنید