جعبه ابزار توسعه فردی

- جعبه ابزار توسعه فردی

جعبه ابزار توسعه فردی

فرقی نمی کند که هدف شما چه باشد، اینکه فروشنده ی رده بالای شرکتتان یا مهندس معمار شوید، در مدرسه بالاترین نمرات را بگیرید، وزن خود را کم کنید، خانه رویایی خود را بخرید، ورزشکار حرفه ای جهانی، ستاره ی موسیقی راک، روزنامه نگاری برنده جایزه، میلیاردر یا صاحب مؤسسه ای موفق شوید، همه اصول یکسان هستند و اگر شما آنها را بیاموزید، از آنها پیروی کنید و هر روز هر کدام از آن ها را با نظم به کار ببرید، زندگی شما را متحول خواهد کرد!

فرقی نمی کند آن کار چه باشد، فقط باید خودتان آن را انجام دهید، هیچ کس دیگری به جای شما، نمی تواند این راه را برود. نقشه راهنمای جاده موفقیت را باید خودتان طراحی کنید و خودتان اتومبیل را در این جاده برانید. اگر تصمیم بگیرید که تلاش کنید، به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

کتاب پیش رو نوعاً بدون معلم قابل استفاده نیست و فقط می تواند سرنخ به شما نشان دهد. این کتاب حاوی جملات ارزنده، انگیزش بخش و الهام دهنده ای است که با رویکردی کاملاً علمی گردآوری شده، اگر می خواهید در قرن حاضر، زندگی شکوفایی داشته باشید نیاز به منتور مجرب و با درایت و آگاه از علم آینده پژوهی دارید که به طور حرفه ای اولویت بندی و استراژی در چشم انداز را به شما نشان دهد و روح شما را در مسیر رسیدن به اندیشه های ژرف و بزرگ تغذیه کند. این کتاب راه حلی واقعی است برای چیزهایی که برای کسب موفقیت های بزرگ در زندگیتان نیاز دارید، هر چیزی که رویایش را دارید اشتیاقش را دارید یا هدفتان در زندگی است، در کتاب پیش رویتان برنامه ای برای کسب تمام آن ها یافت می شود.

هدف این کتاب کار، راهنمای گام به گام ابداع و تدوین چشم انداز فردی شماست. باکشف و پرورش چشم اندازتان می توانید آینده تان را همانگونه که آرزو می کنید همچون قصری شکوهمند بسازید. چشم انداز یک ابرهدف است که آینده بزرگ، جذاب، جسورانه و در عین حال دست یافتنی را به تصویر می کشد و با حس داشتن این هدف زندگی معنادار می شود.

این کتاب شامل سه بخش است که در بخش اول « پایه و اساس موفقیت » شامل 6 فصل پکیج کامل چشم انداز شما تدوین می شود. شما با کسب ماموریت خود کار را شروع می کنید و بعد به شما کمک می کند که رویای خود را به اهداف واقعی تبدیل کنید. طرحی عملی برای رسیدن به آن ها برنامه ریزی کنید. بعد از آن، شما از قدرت باور نکردنی جم الت مثبت و تصویر سازی بهره می گیرید و در فصل آخر در مورد برداشتن گام های شجاعانه و لازم برای تحقق بخشیدن به آن رویاها و غلبه بر چالش ها و موانع به ظاهر بر طرف نشدنی است.

بخش دوم: مثالها و توضیحات تکمیلی است.

بخش سوم: جمع بندی چشم انداز و برنامه عملیاتی است. اینکه فقط بدانید چه باید بکنید، کافی نیست. این کتاب موفقیت را هر روز بخوانید و اطراف خود را پر از مردم موفق کنید. با تیم سازی گروهی از منتور و کسانی را گرد خود آورید که شما را حمایت و تشویق کنند تا با هم فکری و همراهی آن ها فراز و فرود های چشم انداز برایتان آسان شود.

دکتر مسعود شهابیان مریم صالحی مجرّد

برای دانلود کلیک کنید