پروژه میکانیزه کردن بنگاه مسکن

- پروژه میکانیزه کردن بنگاه مسکن

پروژه میکانیزه کردن بنگاه مسکن

9 صفحه word |فونت tahoma سایز 12| قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپ

بخشی از تحقیق  

توجه: محتوای عمده این فایل نمودار میباشد.

تحلیل:

فرد به بنگاه املاک مراجعه میکند (از طریق تلفن یا اینترنت درخواست خود را بازگو میکند).

    – ثبت مشخصات ملک:

      – مدیر بنگاه مشخصات ملک را از فرد (فروشنده)  در دفتر خودیا در سایت خود ثبت میکند.

– فرد (خریدار) مشخصات ملک را از طریق تلفن – اینترنت- حضوری دریافت میکند.

– ملک میتواند مغازه- زمین- خانه باشد.

– فرد قصد خرید- رهن- اجاره ملک را دارد، فرد قصد فروش-اجاره-رهن ملک را دارد.

  – ثبت قرارداد:

 

     – قرارداد میتواند اجاره نامه- مبایعه نامه باشد.

     – قرارداد اجاره نامه  برای رهن- اجاره و قرارداد مبایعه نامه برای فروش در نظر گرفته شده است.

     – مدیر بنگاه مشخصات فرد (فروشنده – خریدار) را در قرارداد وارد کند.

     – مدیر بنگاه مشخصات ملک (ششدانگ- مساحت- قیمت ،…) را در قرارداد وارد میکند.

     – مدیر بنگاه مشخصات چک ( تعداد – شماره – تاریخ،…) را وارد میکند.

     -هر فرد ( خریدار- فروشنده) باید 2 شاهد همراه خود داشته باشد.

– ثبت مشخصات افراد 

    – مدیر بنگاه مشخصات شهود طرفین ( نام- نام خانوادگی-،…) را وارد میکند.

– مدیر بنگاه با توجه به درخواست طرفین قرارداد را در 3 نسخه ( 1نسخه برای مدیر بنگاه،1نسخه برای فروشنده،1نسخه برای خریدار) تنظیم می کند و زمانی را برای حضور طرفین و عقد قرارداد معین می کند.

– در صورت عدم حضور هر یک از طرفین (فروشنده- خریدار) میتواند از فرد( فروشنده- خریدار) به اتحادیه صنف شکایت کرده و مبلغی را بعنوان خسارت از فرد مخاطی دریافت کند.

 

برای دانلود کلیک کنید