پاورپوینت نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن همراه با تصاویر

- پاورپوینت نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن همراه با تصاویر

پاورپوینت نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن همراه با تصاویر

دانـلـود پاورپوینت بـا عـنـوان، نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن 

بخشی از متـنِ ایـن پاورپوینت :

ایستادن و راه رفتن
نادرست ایستادن سبب می شود که سر آویزان شده و بدن منقبض گردد . انسان در چنین شرایطی ازاعتماد به نفس کمتری برخوردار می باشد و در زندگی احساس نا امنی وحقارت می کند. حال آنکه اگر صاف بایستیم اعتماد به نفس را در سراسر زند گی به همراه خواهیم داشت.
ایستادن نادرست) آزاد بودن)
در این وضعیت بالا تنه فرد به سمت عقب و لگن به سمت جلو می باشد. در صورت تکرار عارضه پشت تابدار ایجاد می شود.
ایستادن نادرست (سر کج )
در این وضعیت فرد سرخود را به یک سمت کج می کند و در صورت تکرار باعث عارضه سر کج می شود .
راه رفتن و ایستادن نادرست ( باحالت خمیده)
برخی از افراد عادت دارند که موقع ایستادن و راه رفتن سر را به سمت پایین خم کنند بدین ترتیب مهره های پشتی هم خم شده که تکرار این حالت باعث ایجاد عارضه های سر به جلو و پشت گرد می گردد .
راه رفتن و ایستادن نادرست (پای چرخیده )
فرد با پای چرخیده به داخل یا خارج ایستاده یا راه می رود.
راه رفتن وایستادن نادرست (زانوی خم )
این نحوه ایستادن و راه رفتن باعث ایجاد عوارض زیر می گردد:
کوتاهی قد
افزایش فشار وارد برمفاصل
کاهش دامنه حرکتی
درد
زانوی خم
ایستادن صحیح
بدن درحالت ایستاده بایستی کا ملا صاف و کشیده باشد، بطوریکه پاها موازی با هم وبا رعایت فاصله مناسب از یکدیگر قرار گیرند .
وزن بد ن باید به صورت مساوی بین پاها تقسیم شده، شکم و ستون فقرات نیز صاف و کشیده می باشد .
ایستادن طولانی به صورت صحیح
در ایستادن طولانی مدت ضمن اینکه فرد سعی می کند به صورت صاف با یستد باید جا به جایی وزن را نیز انجام دهد یعنی به صورت متناوب وزن را از یک پا به پای دیگرمنتقل کند .
راه رفتن صحیح
درهنگام راه رفتن ابتدا پاشنه پا و در مرحله بعد قسمت خارجی پا با زمین تماس می گیرد و سپس تمام وزن بدن بر روی پنجه پا منتقل می شود . در این وضعیت بدن صاف و سر در امتداد ستون فقرات قرار می گیرد و پنجه پا کمی به طرف بیرون متمایل می شود.
راه رفتن صحیح
درهنگام راه رفتن دستها به طور متناوب در خلاف جهت پاها حرکت می کند.

تـوضـیـحــاتِ فـایــل :

این فایل با فرمت power point ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  تعداد اسلایدها : 12

– قابل ارائه و مناسب بعنوان پروژه کلاسی

– این پاورپوینت کاملا استاندارد بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.

جهت دانـلـود این پاورپوینت به انتهای صفحه مراجعه کنید.

 کـلمـات کـلـیـدی : ,نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , پاورپوینت نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , دانلود رایگان پاورپوینت نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , دانلود پاورپوینت نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , دانلود پاورپوینت در مورد نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , تحقیق نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , پاورپوینت آماده نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , دانلود تحقیق نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , دانلود power point نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , رایگان ,  ppt, پاورپونت , با فرمت ppt , پاورپوینت آماده , پاورپوینت آماده نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , دانلود پاورپوینت آماده نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , ppt , power point , دانلود تحقیق نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن با فرمت پاورپوینت , تحقیق نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن در پاورپوینت , دانلود پاورپوینت رایگان در مورد نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , پاورپوینت درباره نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , پاورپوینت در رابطه با نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , پاورپوینت نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , پاورپوینت دانش آموزی نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , پاورپوینت کلاسی نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , پاورپوینت درس سمینار در مورد نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , پاورپوینت آماده در مورد نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , تحقیق در مورد نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , دانلود رایگان تحقیق نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , پروژه نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , مقاله نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , مقاله در مورد نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , پروژه در مورد نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن ,  نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , تحقیق آماده در مورد نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن , پاورپوینت نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن ،  با ورد , پاورپوینت نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن ،همراه با فایل word , پاورپوینت نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن ،به همراه ورد

آرشیو  پاورپوینت فروشگاه یونی شاپ

برای دانلود کلیک کنید