مسترکلاس شروع بازی لارسن(b3) با تدریس استاد بزرگ راوناک سادهونی

- مسترکلاس شروع بازی لارسن(b3) با تدریس استاد بزرگ راوناک سادهونی

مسترکلاس شروع بازی لارسن(b3) با تدریس استاد بزرگ راوناک سادهونی

 

 

 

 

 

 

مسترکلاس شروع بازی لارسن(b3) با تدریس استاد بزرگ راوونک سادهونی

1.b3 LARSEN OPENING MASTERCLASS

مان آموزشبیش از 7 ساعت

 فرمت :MP4

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان

دارای pgn تمامی دوره

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها :کامپیوتر”اندروید”وغیره

فیمت دوره در سایت اصلی:99 دلار

 

مسترکلاس شروع بازی لارسن(b3) با تدریس استاد بزرگ راوونک سادهونی!

بیایید با آن روبرو شویم… هنگام انتخاب فضاهای باز خود، باید عملی باشید.

چه کسی زمان مطالعه 7 تغییر در نایدورف، 5 در اژدها، 5 در سیسیلی کلاسیک را دارد؟

اگر می‌خواهید از بالای صفحه خارج شوید – بدون اینکه هر ساعت بیداری را به حفظ کردن خطوط و حرکات اختصاص دهید – به یک سلاح مخفی نیاز دارید.

1.b3 (حمله نیمزوویچ-لارسن) را وارد کنید.

زیبایی این شروع بازی در این است که از سیاه می‌پرسیم: «می‌خواهی چه کار کنی؟» – و اغلب آنها پاسخ خوبی ندارند.

مانند لندن و کول، ما اولین حرکات خود را بدون توجه به آنچه سیاه انجام می دهد انجام می دهیم.

به همین دلیل است که استاد بزرگ Raunak Sadhwani، نهمین جوان ترین استاد بزرگ تاریخ شطرنج و یک اعجوبه شطرنج، با اولین دوره شطرنج 1.b3 خود برای سفید شروع بازی را تدارک دیده است.

این شروع تیز و تقریبا ناشناخته توسط Sadhwani در این آموزش ویدیویی اختصاصی 7 ساعته با تفسیرهای واقعی بازی و تجزیه و تحلیل خط به خط مورد مطالعه و رمزگشایی قرار گرفته است.

در اینجا چیزی است که شما یاد خواهید گرفت:

  • فشار یک پیاده سفید . چه کسی اهمیت می دهد؟ به او اجازه دهید به پیاده شما حمله کند … حتی آن را عوض کنید. شما می خواهید از این به نفع خود سوء استفاده کنید و به جای آن یک مهره خوب از مرکز را بگیرید (بله، اسب f6 را آزار دهید!).
  • بسیار تیز c4/c5 . این می تواند یک ایده خطرناک برای سیاه باشد وقتی فیل خود را روی d6 قرار دهد. سفید آن پیاده را برای فعالیت بهتر قربانی می کند و در نهایت ساختار پیاده سیاه را از بین می برد و فعالیت مهره بهتری دارد.
  • قربانی وزیر شگفت انگیز . راوناک خط جالبی را در واریاسیون 1…c5 به شما نشان می‌دهد که در آن سفید وزیر خود را برای سه مهره جزئی سیاه می‌دهد. عدم تعادل زیاد است و سفید شانس زیادی برای برنده شدن دارد.
  • دو پیاده جلوتر. و پادشاه سفید حق قلعه‌بازی خود را از دست داد. بد به نظر می رسد، درست است؟ راوناک به شما نشان می‌دهد که چگونه شاه آسیب‌پذیرش را شیر کنید، به هماهنگی مهره های سیاه آسیب می‌رساند، و تهدیدی جدی است.
  • راه اندازی b3-e3 White . اغلب، سیاه می تواند Bb5 را با یک حرکت ساده 3…a6 متوقف کند. سفید باید چه کار کند؟ سفید باید طبق معمول c5 بازی کند و در عوض سیاه را به اشتباهات موقعیتی سوق دهد.

آیا می خواهید حریف خود را از تدارکات اول خود خارج کنید؟ آیا در موقعیت های باز و تاکتیکی پیشرفت می کنید؟ این شروع بازی منحصر به فرد برای شماست.

 

برای دانلود کلیک کنید