شبیه سازی آماده مقاله سیستم کنترل فازی نوع اول و فازی نوع دوم به همراه گزارش کار فارسی و فایل های شبیه سازی

- شبیه سازی آماده مقاله سیستم کنترل فازی نوع اول  و فازی نوع دوم به همراه گزارش کار فارسی و فایل های شبیه سازی

شبیه سازی آماده مقاله سیستم کنترل فازی نوع اول و فازی نوع دوم به همراه گزارش کار فارسی و فایل های شبیه سازی

این پروژه به شبیه سازی کامل یک مقاله با موضوع ”  طراحی سیستم کنترل فازی به منظور پایش فعالیت گیربکس در دستگاه بطری شوی صنعتی ”  که از پایگاه IEEE دریافت شده است، می پردازد. ابتدا مقاله اصلی را به طور کامل در نرم افزار متلب، مجددا شبیه سازی نموده ایم و سپس اقدام به توسعه سیستم فازی آن به سیستم فازی نوع دوم (Type 2 fuzzy logic controller) نموده ایم. این مراحل در تصویر فوق به صورت کامل شرح داده شده است :

گام اول پروژه :

گام دوم پروژه :

 

کلیه موارد مطرح شده در نمودار های فوق، به زبان فارسی در گزارش کار آورده شده است. در مجموع دو گام پروژه، گزارش کاری به تعداد صفحه 60 و با فرمت pdf و word موجود می باشد. همانطور که در نمودار ها ملاحظه نمودید، ابتدا به بررسی مقاله اصلی پرداخته و پس از ارائه گزارشی از آن، به شبیه سازی سیستم کنترل فازی ارائه شده در آن پرداخته ایم. سپس در گام دوم پروژه، پس از معرفی سیستم فازی نوع دوم، سیستمی که در مقاله معرفی شده بود را به سیستم فازی نوع دوم ارتقا داده ایم. کلیه مراحل دارای گزارش فارسی می باشند. لازم به ذکر است که گزارش کار موجود، علاوه بر فرمت pdf،  در فرمت word  نیز در این مجموعه قرار داده شده است و بنابراین شما به راحتی امکان ویرایش محتوای آن را دارید.

 کلیه کدها و فایل های شبیه سازی به همراه گزارش کار گام اول  و دوم قرار داده شده است. همچنین روش اجرای شبیه سازی ها در نرم افزار متلب، برای شما در این گزارش ها قرار دارد تا اگر با این نرم افزار و سیستم های فازی آشنایی ندارید، به راحتی بتوانید سیستم طراحی شده را در رایانه خودتان و برنامه متل اجرا نمایید. همچنین روش افزودن تولباکس فازی نوع دوم به نرم افزار متلب و استفاده از شبیه سازی انجام شده نیز در این مجموعه قرار دارد. لازم به ذکر است که جهت طراحی سیستم فازی نوع دوم، از تولباکسی استفاده نموده ایم که به صورت پیش فرض در نرم افزار متلب قرار ندارد. این تولباکس  و روش افزودن آن در این مجموعه قرار دارد. بنابراین با خیال راحت می توانیید سایر شبیه سازی های خود را نیز که موضوع فازی نوع دوم داشته باشند را در این تولباکس اجرایی کنید.

 

 

 

 

 

 

 

برای دانلود کلیک کنید