Teach Yourself Guitar Pop Level 1

- Teach Yourself Guitar Pop Level 1

Teach Yourself Guitar Pop Level 1

تعداد صفحات : 122

تعداد درس : 20

سطح : اول

امروزه گیتارپاپ و بطور کلی موسیقی پاپ به دلیل ساده بودن و قابل درک بودن برای عموم مردم به یکی از سبک های محبوب جهان تبدیل شده است.هرچند سادگی نمیتواند به معنای پیش پا افتادگی باشد.موسیقی پاپ موسیقی مخدر نیست اگرچه امروزه عده ای آن را به همه چیز تبدیل کرده اند.

به عنوان یک همیشه هنرجوی موسیقی ، وظیفه ی خود دانستم به عنوان کسی که سال ها به صورت خودآموز به فراگیری موسیقی و ساز گیتار پرداخته ، بخشی از تجربیات و دانسته های خود را به روش و با بیان خودم در اختیار هنرجویانی که استاد گیتار در اختیار ندارند یا حتی دارند قرار بدهم تا برخی نیازهای نوازندگی خود را بر طرف سازند.

قطعا منابع بسیار زیادی از اساتید بزرگ چه به صورت مجازی چه فیزیکی در این زمینه وجود دارند اما من نیز سعی کردم به روش خودم این کار را انجام دهم شاید که برخی هنرجویان با این نوع آموزش بتوانند چیزی که میخواهند را بیابند.

معمولا کسانی از ابتدا سراغ سبک پاپ میروند که هدف گیتاریست شدن ندارند و به عنوان ساز همراهی کننده ی خوانندگی میخواهند آن را بیآموزند.پس نیازی ندارند پیچیدگی ها و محتوای سنگین گیتار کلاسیک را تجربه کنند.اما باید بدانیم در هر سبکی در کنار زیبایی ها ، سختیهایی نیز وجود دارد.

این دوره شامل آموزش ساده و سطح به سطح تئوری و هارمونی ابتدائی موسیقی کلاسیک غرب با محوریت ساز گیتار و همچنین بسیاری از تکنیک های نوازندگی گیتار میباشد که توسط بنده برای شما عزیزان نوشته شده امید به این که هنرجویان خود آموز رشته ی گیتار پاپ بتوانند با مطالعه ی این دوره به هرآنچه که برای نوازندگی در این سبک نیاز جدی دارند دست یابند.

موسیقی اقیانوسی تمام نشدنی است.پس این دوره نیز فقط بخشی از اصول و چگونگی نواختن گیتار به سبک پاپیولار را توضیح میدهد.

کلام من کلام ساده ایست تا هم برای خودم و هم برای همه قابل درک باشد.

بدیهیست فقط مسائل ابتدائی که نیاز نوازندگیست را عنوان کردم وبا ساده ترین روش و مثال ها پیش رفته ام تا هنرجویان عزیز دچار سردرگمی نشوند.

هر درس برای یک هفته ی آموزشی طراحی شده است اما میتوانید در صورت نیاز آن ها را بین دو جلسه تقسیم کنید،یا دو سطح را برای یک جلسه در نظر بگیرید و یا زمانبندی دیگری برای آن در نظر بگیرید.

توضیحات شفاهی برخی نکات بسیار زمان و حجم کمتری در بر میگیرند ولی در حالت نوشته حجم بیشتری دارند پس نگران حجم زیاد نوشته ها نباشید چون نیاز بود که مطالب واضح و روشن باشند.فرض را بر این گذاشتم که خوانندگان این دوره هیچ پیش زمینه ی موسیقیایی ندارند.

این مجموعه برای چه کسانی مناسب است؟

 

-برای هنرجویانی که شرایط شرکت در کلاس های حضوری و غیر حضوری را به خاطر شرایط مالی یا هر دلیل دیگری ندارند و مایل به یادگیری به صورت خودآموز هستند%

-برای هنرجویانی که در کنار یادگیری در کلاس خود به دنبال یک جزوه ی ساده با توضیخات مفصل و کاربردی میگردند%

 

این مجموعه برای چه کسانی مناسب نیست؟

 

-برای نوازندگان حرفه ای%

-برای هنرجویانی که نیازی به یادگیری ندارند%

 

در این مجموعه چه چیزهایی را میآموزیم؟

 

-تئوری و هارمونی پایه و ابتدایی موسیقی کلاسیک شامل :

مبانی کلی موسیقی ، نت خوانی ، ریتم خوانی و مفاهیمی چون آکورد ، گام و …

تکنیکهای مورد نیاز نوازندگی گیتار بویژه سبک پاپ

برای گرفتن کد تخفیف 30% به قسمت فروشگاه سایت من مراجعه کنید.

ebrahimnabati.ir

برای دانلود کلیک کنید