اینفور ماتور شطرنج 133 نسخه اورجینال نصبی همراه با سریال نامبر اورجینالChess Informant – ISSUE 133 on CD

- اینفور ماتور شطرنج 133 نسخه اورجینال نصبی همراه با سریال نامبر اورجینالChess Informant - ISSUE 133 on CD

اینفور ماتور شطرنج 133 نسخه اورجینال نصبی همراه با سریال نامبر اورجینالChess Informant – ISSUE 133 on CD

Chess Informant – ISSUE 133 on CD

Original CD

اینفور ماتور شطرنج 133 نسخه اورجینال نصبی

همراه با سریال نامبر اورجینال

قابلیت نصب در  ویندوز بهمراه نسخه PGN برای اندروید

CBH-BOOK-PGN

محصول : 2017 Chess Informant

نرم افزارهای منحصر به فرد اینفورماتور شطرنجشامل آخربازی– ترکیب های شطرنجتاکتیک وپازل های شطرنج – مات های 2 تا 6 حرکتی و… – شروع بازیهای خاص و کدبندی شده شطرنج با تفسیر کامل –بهترین بازیهای قهرمانان شطرنج با تفسیر کامل- بازیهای تفسیر شده از مسابقات شطرنج – تمرین وآموزش – تست آزمون و کلی امکانات دیگر در نسخه های اورجینال اینفورماتور شطرنج میتوانید مشاهده کنید.

اینفورماتور شطرنج 133 با افتخار تقدیم می کند:

استاد بزرگ مایکل آدامز داستان شخصی خود را با تمرکز بر شک و تردید و چالشهایی که در طول بازیهایی که باخته یا مساوری کرده، و روند کل تفکر یک بازیکن برتر با تجربه کرده است را ارایه می کند. مخاطبان شطرنج به ندرت با این دیدگاه ارائه می شوند، زیرا تعداد زیادی از بازیکنان به طور عمومی بازی های بازنده های خود را تفسیر نمی کنند.

سه بازی برتر از Sinquefield 2017 انتخاب و تفسیر می شود. علاوه بر این تعداد زیادی از پوزیسون ها با دقت انتخاب شده از بازی های دیگر در این مسابقات بزرگ وجود دارد. سنت لوئیس یکی دیگر از نمایش های سریع و بلیتز در زیر چرخه گراند چس تور را دید. گری کاسپاروف به صفحه شطرنج برگشت، اما در نهایت آرونیان بود که جایزه را برد. بهترین بازی در بخش سریع با جزئیات تجزیه و تحلیل شده و با دوازده موقعیت جالب ارایه شده است. بسیار برای یاد گرفتن و لذت بردن!

استاد یزرگ ادیبان توضیح می دهد که چطور از قهرمانان بزرگ گذشته الهام گرفته و بر تصمیماتی که در بازی گرفته تأثیر می پذیرد.

استاد بزرگ الکساندر لندرمن به ارائه بازی ای می پردازد که یک بازی کامل و کلاسیک محسوب می شود. با توجه به آخربازی بازی فوق العاده ای که او برد، واریانت های جذاب و شاخه های ارایه شده نشان دهنده زیبایی بازی و خلاقیت آخربازی است.

طرفداران شروع بازی های شطرنج فرصتی برای لذت بردن از کارهای تحلیلی استاد بزرگ کاپنیس ، که به ارائه کامل و بازنگری در مورد شاخه 4.g4 کاروکان پیشرفته می پردازد.

همچنین، استاد بزرگ امانول برگ به آخرین تحولات در واریانت چیگورین در لویز را نشان می دهد.

برای همه کسانی که مایل به یادگیری روش های استفاده شده توسط مدرسه شطرنج معروف روسیه هستند، خبرنگار شطرنج سخنرانی از مربی مشهور روسیه، م. یاکوف گلر را ارائه می دهد. قسمت اول این سخنرانی در مورد معرفی طریقه شروع بازی و پیچیدگی های آن است و انتخاب او فیانکتو در مقابل سیسیلی تایمانوف است.

تمرکز استاد بزرگ کارلسن مولر در این شماره به استراتژی در آخربازی و تمرکز بر ساده سازی است. پنج مثال آموزنده به تمام ریزه کاری های این مفهوم بسیار مهم می پردازد.

بهترین انتخاب ها از یک شطرنج باز بسیار خلاق، یکی از بزرگترین بازیکنان امروز: شهریار ممدیاروف

همانند همیشه، بخش های سنتی شامل: بازی ها، ترکیب ها، آخر بازی ها ، بهترین بازی از شماره قبل و مهم ترین نوآوری های تئوری در شماره قبل است.

نکته: بعد از نصب برای اجرا حتما باید نرم افزار چس بیس یا جس بیس ریدرChessBase Reader بر روی سیستم شما نصب باشد.

 

دانلود نرم افزار رایگان شطرنج ChessBase Reader برای اجرای این محصول 

 

نسخه pdf را از اینجا دانلود کنید

 

برای دانلود کلیک کنید