استادی در شروع بازی روی لوپز با تدریس استاد بزرگ نیلز گراندلیوس

- استادی در شروع بازی روی لوپز با تدریس استاد بزرگ نیلز گراندلیوس

استادی در شروع بازی روی لوپز با تدریس استاد بزرگ نیلز گراندلیوس

 

 

 

 

 

 

استادی در شروع بازی روی لوپزبا تدریس استادبزرگ نیلز گراندلیوس 

The Grand Ruy Lopez

MoveTrainer™ Opening course by GM

 Nils Grandelius

 

محصول:2021 

 chessable

قیمت این دوره در سایت اصلی: 149دلار

دارای امتیاز 5 ستاره از سمت کاربران سایت

مدت زمان فیلم:9 ساعت و 28 دقیقه(انگلیسی)

 فرمت :MP4 

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها :کامپیوتر”اندروید”وغیره

استاد بزرگ نیلز گراندلیوس و دوره جذاب شروع بازی روی لوپز!!

قوی ترین بازیکنان جهان برای چندین دهه به روی لوپز برای پیروزی در برابر 1…e5 چشم دوخته اند. با امکانات استراتژیک و تاکتیکی غنی برای هر دو طرف، جای تعجب نیست که چرا بازیکنان نخبه بازی اسپانیایی را دوست دارند.

 

اما با این همه توجه استاد بزرگان، روی لوپز به یکی از عمیق‌ترین گشایش‌های نظری در کل بازی شطرنج تبدیل شده است. اگر مراقب نباشید، ممکن است وارد مین زمینی شوید.

اما اگر بدانید دارید چه کار می‌کنید، حریفان شما کسانی هستند که در حین کسب امتیاز به مشکل برخورد می‌کنند.

تئوری را بدانید و برنده شوید

با استادی در روی لوپز، یادگیری تئوری آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. نه تنها برای مطالعه تکراری با MoveTrainer™ عالی است، بلکه مفاهیم غنی روی لوپز توسط یکی از ماهرترین تمرین‌کنندگان زمان ما – استاد بزرگ نیلز گراندلیوس – به طرز ماهرانه‌ای برای شما توضیح داده شده است .

شطرنج باز سوئدی که رتبه اول را دارد، یک ستاره در حال ظهور در رده های نخبه و یک متخصص واقعی شروع بازی است. در واقع، او به خوبی شروع بازیهای خود را می شناسد، او حتی به عنوان نفر دوم برای مگنوس کارلسن خدمت کرد و او را برای مسابقات شطرنج قهرمانی جهان 2016 و 2018 آماده کرد.

اما این مربی قهرمانان چنان گورو شروع بازی ای است که می تواند این گشایش پیچیده را تکه تکه برای بازیکنانی که آماتور تا استاد هستند بشکند. از طریق بیش از 600 خط، شما نکات ظریف از پاسخ عمده سیاه را یاد بگیرند، از جمله:

♝ آرخانگلسک تنوع (6 … BC5) و نئو مولر (5 … BC5) – GM Grandelius شما را چگونه به حرکت در یک میدان مین را نشان می دهد تله های تاکتیکی و هدایت حریف خود به سمت آنها.

♝ بازی اسپانیایی را باز کنید (5…Nxe4) – یاد می گیرید که چگونه حملات قدرتمند بلک را عقب برانید و با برتری موقعیتی بزرگ بر آنها غلبه کنید.

♝ تنوع مارتینز (5…Be7) – با خطوط پیشنهادی d3، از حمله مارشال پرخاشگر جلوگیری می کنید و به مبارزه برای برتری ادامه می دهید.

♝ دفاع برلین(3…Nf6) – اجازه ندهید “دیوار برلین” شما را از رفتن به سمت پیروزی باز دارد – GM Grandelius به شما نشان می دهد که چگونه از بازی کششی اجتناب کنید و امکانات پویا را روی تخته نگه دارید.

♝ Steinitz، Cozio، و سایر موارد کمتر رایج تغییرات – این راهنمای کامل روی لوپز است. مطمئن باشید در برابر هر چیزی که مهره سیاه‌ می‌تواند راهتان را بیاندازد، تحت پوشش قرار خواهید گرفت

و به عنوان یک امتیاز اضافی ، GM Grandelius نسخه جایگزین Anderssen را با 5.d3 وارد می‌کند ، که بسیاری از گزینه‌های نظری اصلی سیاه را به نفع یک گزینه بسیار کاربردی حذف می‌کند. بازی قابل بازی برای سفید.

با پوشش کامل خطوط مدرن و کلاسیک به طور یکسان و یک مربی فوق ستاره، این بهترین دوره آموزشی روی لوپز است که می توانید آن را تهیه کنید.

تمام ابزارهای بازی این شروع بازی آزمایش شده با موفقیت استاد بزرگ در Grand Ruy Lopez موجود است. آیا از آنها استفاده خواهید کرد؟
 
اگر به دنبال این هستید که در مسابقات روی لوپز بازی کنید این دوره را از دست ندهید.
 

برای دانلود کلیک کنید